Arla skal ikke bestemme over dansk politik
Fra : Norma

Dato : 01-02-06 20:33

Arla skal ikke bestemme over dansk politik, men bør indrette sig på de
globale markedskræfter.

Tilsyneladende er markedet i Mellemøsten ikke stabilt, så luk fabrikkerne
der, selv om det måske giver et hav af arbejdsløse muslimer i Saudi.

Det kan jeg ikke se, hvorfor jeg skal føle mig specielt solidarisk med, den
aktuelle politiske situation taget i betragtning.

I forvejen boykotter jeg selv Arla, ikke kategorisk, men kan jeg finde andre
produkter end fra mælke-giganten Arla,
så køber jeg da dem.

Det virker absurd at transportere mælk over så store afstande, frem for at
malke køer i nærområderne.

Men sådan er det jo så meget, man ikke kan græde ret længe over,

skik følge eller land fly.

Det er ikke Arla, der har tegnet; men da de kalder sig danske, så må de
acceptere danske normer og ikke klynke,
hvis deres markedsandele i visse dele af verden falder.

Fordi andre danskere udtrykker sig kreativt, om man så kan lide det eller
ej.

Norma

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 01-02-06 22:05

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis deres markedsandele i visse dele af verden falder.
>
> Fordi andre danskere udtrykker sig kreativt, om man så kan lide det eller

Mejeri giganten Arla, hvor har de fået den benævenelse fra, et skrækeligt
navn, tilbage til mejeriet i Riyadh, der er under en stor udvidelse og når
den var færdig var folkene på mejeriet i Bislev sparket ud af døren.

Mvh Kurt