Skal ikke muslimer følge muslimsk lov?
Fra : Norma

Dato : 01-02-06 19:59

Skal ikke-muslimer følge muslimsk lov?

Og kan muslimer forlange, at de gør det?

Det er jo i virkeligheden sagens kerne i sagen om de søde tegninger af
Mohammad i Jyllandsposten.

Danske muslimer, der har rejst rundt og vist dem frem, må efter min mening,
føle sig som spredere af børneporno.

Fordi, hvis det er ligeså afskyeligt for dem at se tegninger af Mohammad,
som det ville være for mig at se børneporno,
så burde de, i følge min opfattelse, gøre alt hvad de kunne, for ikke at
sprede svineriet yderligere.

Det er så bigotisk. Dobbeltmoralsk. De nærmest svælger i de tegninger,
sørger for at så mange som muligt ser dem, kigger på dem, studerer dem,
leder efter dem på nettet, kopierer dem, omtaler dem. Og så videre.

Men hvis deres gud findes, så vil de nok blive straffet i det hinsides for
at have spredt billeder af hans såkaldte profet.
Hvis det er rigtigt at deres gud har forbudt, at vise billeder af Mohammad.
Jeg mener, de må selv være de største syndere i følge deres egen religiøse
opfattelse.
Men måske er de i virkeligheden ikke sande muslimer?

Jeg har ikke tænkt mig at gå mere op i denne her sag, men vil så også hade,
hvis jeg via min skat, skal være med til at betale for en ny moske til dem.
Jeg mener, de kan jo ikke engang enes indbyrdes, så ingen, der kender
muslimer, kan forestille sig at nogen som helst vil bruge en multinational
moske til noget som helst.
Som det ses, klumper de sig sammen i egne klaner, og har overhovedet ikke
det der "muslimske fællesskab", som de så ofte påberåber sig.

Sjovt nok, er vores danske somaliere f.eks, ikke engang blevet hørt i denne
her sag.
For dem hader vores øvrige muslimer jo, pga deres hudfarve.
Og de ville såmænd også ofte være glade for blot at få en pakke farvekridt.

Nej, det er folk, der tilsyneladende fornemmer, at de selv kan få en
betydningsfuld rolle i den arabiske liga, der fører sig frem i denne sag.
Måske de stiller op til valg i deres tidligere hjemlande, jeg mener, hvem
ved.
Andet end at vi i den vestlige verden bliver trukket rundt i manegen.
Sikkert til deres store morskab.

Norma