Aviser der bringer tegninger.
Fra : Kim Vestergaard

Dato : 30-01-06 18:42

Aviser der indtil nu har bragt tegningerne er fra lande som står nedenfor.
Frankrig, Tyskland, Italien, Holland, Spanien, Island, Norge og Mexico.

Hatten af for de lande og tak for det.

MEN hvor helvede er lande som USA, England, Sverige, Polen, Finland, Canada,
Israel.......og flere. Lande som vi 'lille Danmark' gang på gang har støttet
op om.

Men det er en dejlig udvikling som jeg er glad for.

Rock'N Roll
Kim

P.S Hvilke lande burde naturligt støtte op om dette.

Fra : weirdlabs@gmail.com

Dato : 01-02-06 19:36

Jeg sad også og klappede i mine små fedtede hænder i dag da jeg sad
og så TV-Avisen.
Flere og flere landes aviser bakker op om vores ufravigelige krav om
ytringsfrihed...
Det synes jeg er helt i orden.

For fanden mand, det står sgu' da også ét eller andet sted i bibelen
at man ikke må lave billeder af Gud.
-Vil det så sige at jeg, for at være en god rettroende kristen, skal
gå rundt og true med bål og brand til samtlige søndagsskoler og
kirker i landet fordi de bruger en tegneserie-udgave af bibelen til de
små børn ??
-Skal jeg i fuld offentlighed true med at dræbe alle de kunstnere der
har lavet illustrationerne til disse bøger ??
-Skal jeg sende trusselsbreve til forlagene der udgiver bøgerne ??
-Skal jeg spytte den lokale boghandler i hovedet fordi han sælger dem
??

FANME NEJ !!!
For jeg har, i modsætning til "visse andre", ikke brug for at der skal
stå én eller anden hardcore-fanatisk snævertsynet
Guds-talerør-wannabe, der baserer hele sit liv på én bog der
allerede for 1000 år siden var håbløst bagud, til at fortælle mig
hvad jeg skal tænke og mene.
Jeg har det fint med min tro. Og hvis der er én eller anden gut der
vil lave en tegning af Gud, jamen så lad ham dog !
Jeg kunne ikke være mere ligeglad. Det generer ikke mig det mindste.
Og hvis jeg hører nogen brokke sig over det, siger jeg bare at hvis
det virkelig er et problem, så er det hans eget problem når han en
dag står foran Sct. Peter og skal prøve at forklare sig.

De viste også i TV hvordan nogle pjaltede analfabeter råbte og skreg
mens de brændte Danneborg af for åben skærm.
Jeg må indrømme at jeg blev en smule stødt over det. Det stak lidt
til min patrioisme... Havde egentligt mest lyst til at komme med
adskillige knapt så pæne kommentarer om deres land og tro...
Men da jeg tænkte lidt mere over det kunne jeg ikke gøre andet end at
trække på skuldrene og sige: "Nå"
De ved jo ikke bedre....
Ytringsfrihed og fri debat er ikke noget de kender til...

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 02-02-06 07:38

Kim Vestergaard skrev:
> Aviser der indtil nu har bragt tegningerne er fra lande som står nedenfor.
> Frankrig, Tyskland, Italien, Holland, Spanien, Island, Norge og Mexico.
>
> Hatten af for de lande og tak for det.

Det er ikke LANDE men aviser, der bringer tegningerne.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/