3m Tape
Fra : Mr. Nobody

Dato : 01-02-06 18:49

Hej

Nogen der kan henvise til et sted på nettet hvor jeg kan købe noget 3m tape
som det man bruger til at montere pyntelister og linende med.

På forhånd tak

--

Hilsen Jesper
http://www.wanted-more.dk/

Hellere komme for sent i dette liv, end for tidligt i det næste.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-02-06 19:05

"Mr. Nobody" <mr-nobody@pc.dk> skrev :

>Nogen der kan henvise til et sted på nettet hvor jeg kan købe noget 3m tape
>som det man bruger til at montere pyntelister og linende med.

Hvor meget skal du da bruge ?

(de fleste autolakerer har stadset på lager)

--
jan@stevns.net

Boykot af danske varer -. javel ja .... hvorfor er
bistanden så undtaget? tsk tsk tsk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-02-06 19:08

Hej!

Mr. Nobody wrote:

> Nogen der kan henvise til et sted på nettet hvor jeg kan købe noget 3m tape
> som det man bruger til at montere pyntelister og linende med.

Tja, hos f.eks. BilDillen har de noget dobbeltklæbende tape som virker fint til
div. lister på bilen. Jeg har da ihvertfald brugt det til dørlister med godt
resultat. Koster ikke alverden...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/

Fra : Troels Pedersen

Dato : 02-02-06 08:29

"Mr. Nobody" <mr-nobody@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan henvise til et sted på nettet hvor jeg kan købe noget 3m
> tape som det man bruger til at montere pyntelister og linende med.

Nej, men jeg har flere gange tidligere ringet til 3M for at få en forhandler
tæt på mig der var villig til at sælge til private. Og det fungerede nu
fint, der er rigtig mange forhandlere rundt omkring i DK.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : Claus Espeholt

Dato : 02-02-06 08:55

> [...]
>
> Nogen der kan henvise til et sted på nettet hvor jeg kan købe noget 3m
> tape som det man bruger til at montere pyntelister og linende med.

Jeg har lige købt noget. Jeg tror det kostede 300 kr. - og jeg skal kun
bruge til at sætte to mærker på med - ak - ak. (om 2 måneder kan det sikkert
ikke bruges længere - så de 298 kr. er spildt)
Claus

Fra : Mr. Nobody

Dato : 03-02-06 09:27

Hej

Jeg takker for svarende.

PS Jeg kunne jo købe resten af dit Claus.

Jesper

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-02-06 14:46

Mr. Nobody wrote:
> Hej
>
> Nogen der kan henvise til et sted på nettet hvor jeg kan købe noget
> 3m tape som det man bruger til at montere pyntelister og linende med.

Evt. kan du købe noget hos Würth, det plejer at holde helt fint.
http://www.wurth.dk/web/da/home/Forside.html

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport