W800i fra Tele2.. Låst?
Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 01-02-06 16:06

Hey,

Har lige modtaget min w800i fra Tele2. Tør man sætte et Telmore SIM kort i
den? Jeg har hørt at nogle telefoner låser sig til det første SIM kort der
sættes i. Er der risiko for det? Vil jo nødig ha', at den låser sig til
Telmore, så jeg ikke kan bruge den til Tele2's SIM kort, når det engang
kommer..

--
Brian J. Nielsen - http://bachfire.homepage.dk
For at maile mig privat, brug da "email.dk" efter @

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-02-06 16:17

"[ ThrashDK ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sættes i. Er der risiko for det? Vil jo nødig ha', at den låser sig til
> Telmore, så jeg ikke kan bruge den til Tele2's SIM kort, når det engang

Hej

Min tele2 fon var ikke låst og der var engang en tråd hvor flere fortalte at
deres ikke var låst.

Mvh Jesper c",)

Fra : Nicolai

Dato : 01-02-06 17:09

"[ ThrashDK ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> wrote in message

> [...]
> sættes i. Er der risiko for det? Vil jo nødig ha', at den låser sig til
> Telmore, så jeg ikke kan bruge den til Tele2's SIM kort, når det engang

Det er aldrig sket for mig. Og min w800i fra debitel var heller ikke låst.

Nicolai

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 01-02-06 19:58

> Det er aldrig sket for mig. Og min w800i fra debitel var heller ikke låst.

Tak for jeres svar. Nu har jeg med rystende hænder, smidt Telmore kortet i,
og det virker fint. Så håber jeg bare ikke den har låst sig til Telmore..
Finder jeg ud af, når jeg får Tele2 SIM kortet..

Men mon dog? Den pakke man fik telefonen i, ser ret "standard" ud.

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 01-02-06 20:14

Står der noget på æsken om den skulle være simlåst ?
Det plejer nemlig at stå på den, hvis den er....

/S

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 01-02-06 20:20

> Står der noget på æsken om den skulle være simlåst ?
> Det plejer nemlig at stå på den, hvis den er....

Har kigget grundigt efter. Der står intet i den retning..

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 01-02-06 20:25

Så er den ikke låst....

Ved også at det sker hos bl.a. Debitels telefoner. Har tidligere købt
telefoner der, hvor de ikke var låst, på trods af at det ikke stod på æsken.

Du kan faktisk checke om den skulle være låst.

Hvis de fungerer på samme måde, som på en T68i (rykke joystick og
stjerner)....

/S

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 01-02-06 20:36

Her er koden : > * << * < *

/S

Fra : [ ThrashDK ]

Dato : 01-02-06 22:29

> Her er koden : > * << * < *

Fedest, mange tak. Der er åbne hængelåse ud for alle, og et 5 tal ud for
alle. Jamen så er alt jo i skønneste orden, ikke? Tusind tak!!

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 01-02-06 22:44

> Er der risiko for det? Vil jo nødig ha', at den låser sig til Telmore, så
> jeg ikke kan bruge den til Tele2's SIM kort, når det engang kommer..

Nudagens telefoner gør ikke det trick - der skal vi vidst minimum en 3-4 år
tilbage i tiden. Nu er de enten låse til operatøren fra starten eller slet
ikke låst.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark