Smørmangel lurer i emiraterne
Fra : Tveskaeg

Dato : 01-02-06 16:00

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-02-06 16:15

Tveskaeg wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3574305
>
> Ahahahahaha!!!

Det var de vel klar over, da de iværksatte deres boykot?

Søren

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 01-02-06 16:37

Søren Nielsen wrote:
> Det var de vel klar over, da de iværksatte deres boykot?
> Søren

Jo. Men der er sikkert sket det samme dér, som der skete her i landet da
der var udsigt til storstrejker. Folk købte gær som vanvittige, og til
sidst kunne man end ikke opdrive én eneste pakke. Alle var åbenbart
begyndt at bage selv dengang...

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : NoTrabajo

Dato : 01-02-06 17:06

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i

> Det var de vel klar over, da de iværksatte deres boykot?

Så langt tror jeg ikke, at disse muhamedanere er i stand til at tænke.
--
NoTrabajo

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 01-02-06 18:30

NoTrabajo wrote:
> "Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i
> Så langt tror jeg ikke, at disse muhamedanere er i stand til at tænke.

Nej. I har meget til fælles.

Spøg til side. Faktisk tror jeg - netop - det er kortsigtet tankegang
der har fået dem til det. De har troet at det ville gå meget hurtigere
med både undskyldninger osv straks de havde "trukket stikket"...

Jeg mener stadig vi ligger under for at "eksporten" får alt for høj
status i forhold til dens vigtighed og størrelse.

Men det kan da være vi snart får billig mælk. Arla har angivelig et
overskudslager...

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-06 20:08

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Men det kan da være vi snart får billig mælk. Arla har angivelig et
> overskudslager...

Dejligt - men plejer sådan noget ikke at blive opkøbt af EU til
destruktion, for at holde prisen oppe?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 01-02-06 21:44

Per Rønne wrote:

> Dejligt - men plejer sådan noget ikke at blive opkøbt af EU til
> destruktion, for at holde prisen oppe?

*Hvis* det skulle vise sig at være tilfældet, betaler vi alle indirekte
gennem EU-"medlemsgebyret" *uden* at få noget som helst for pengene. På
den anden måde kan det gavne selvsamme befolkning uden at belaste EU's
påståede kriseramte økonomi.

Men det ville ikke undre mig...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-02-06 01:30

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse news:43e0dda8$0$27808$6d36acad@titian.nntpserver.com...

> "Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i

> Så langt tror jeg ikke, at disse muhamedanere er i stand til at tænke.
> --

Jo mere jeg hører, jo mere du snakker,
Desmere jeg frygter, at Petrus vil
Betragte dig som en daarlig Makker.

Johan Ludvig heiberg - En Sjæl efter Døden

Jan Rasmussen

Fra : Jim

Dato : 01-02-06 16:39

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3574305

Har vi ikke nogle grisebasser, som kan levere lidt mælk, så vi kan sende
lidt smør afsted som tegn på velvilje.

J.

Fra : Tony

Dato : 01-02-06 16:56

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
>>
> Har vi ikke nogle grisebasser, som kan levere lidt mælk, så vi kan sende
> lidt smør afsted som tegn på velvilje.
>
> J.

Jo vi kunne jo sende Mogens Camre afsted som ambassadør, for at undersøge
mulighederne for at oprette svinefarme.

Tony

Fra : Tony

Dato : 01-02-06 16:39

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3574305
>
> Ahahahahaha!!!

De kan vel bare lave smør af kamel og gedemælk.

Tony

Fra : Hans

Dato : 01-02-06 16:45

Tony wrote:
> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> De kan vel bare lave smør af kamel og gedemælk.

Eller gå over til olie - Det har de jo masser af.

Hans

Fra : Thomas J.

Dato : 01-02-06 17:27

Den Wed, 1 Feb 2006 16:44:35 +0100 sendte "Hans"
<nospam@kvik.org.invalid> følgende røgsignaler:

Så kunne de lave oliemargarine ?

Ja, den der smør godt, kø'er godt...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 01-02-06 19:10

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3574305
>
> Ahahahahaha!!!

Det er USA og Israels skyld .. vi må have lidt flagbrænding.