Moske?
Fra : Henri Gath

Dato : 01-02-06 12:44

Hehe....de kan få en røv at trutte i.
Folkegaven til dem kan bestå i en tildeling af enkeltbilletter til
Muhammedanistan. faaaarveeelll!

Fra : Peter

Dato : 01-02-06 12:51

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hehe....de kan få en røv at trutte i.
> Folkegaven til dem kan bestå i en tildeling af enkeltbilletter til
> Muhammedanistan. faaaarveeelll!

Jamen hvis i nu sendte jyllandspostens medarbejdere på en studietur til
Saudiarabien for en slags islamisk genopdragelses kursus hvor de kunne lære
lidt om de sårede føleleser og vi så giver dem en moske som et plaster på
såret og nårh ja hvis dronningen rejser derned på diplomatisk mission, ja så
skulle vi nok kunne redde eksporten.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-06 13:55

Peter <peter@hjelpmoar.com> wrote:

> [...]

> såret og nårh ja hvis dronningen rejser derned på diplomatisk mission, ja så

Det er vist næppe nok. Islamisterne forlanger jo at »de ansvarlige«
straffes, også selv om det skulle være mod grundloven.

I det mindste vil de mene at JPs chefredaktør og tegnerne bliver
halshugget.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 01-02-06 14:28

> [...]
> straffes, også selv om det skulle være mod grundloven.
>
> I det mindste vil de mene at JPs chefredaktør og tegnerne bliver

Ja den var gledet glat igennem i det tilfælde at Uffe Ellemann Jensen var
udenrigsminister, som da han fik 8 mejerimontører pisket i Riyad
Saudi-Arabien

Mvh Kurt

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-06 15:19

Kurt Harald Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> Ja den var gledet glat igennem i det tilfælde at Uffe Ellemann Jensen var
> udenrigsminister, som da han fik 8 mejerimontører pisket i Riyad
> Saudi-Arabien

Fortæl, fortæl. Den historie erindrer jeg ikke.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 01-02-06 20:47

> Fortæl, fortæl. Den historie erindrer jeg ikke.

Det var tilbage til de nu verdens berømte mejeri i Riyadh var under
færdiggørelse af Pasilac Danish Turnkey Dairies, de danske mejerimontøres
Egyptiske kok var fundet død i en smøge i nærheden til deres bolig, så
mente det stasi lignende politi der var en god grund til at fængsle de
danske montører, for de leder efter enhver chance for en kæp i hjulet, man
skal vide en del om forretnings gangen i Saudi der er altid en prins med i
spillet. Der blev stablet en retssag på benene hvor montørerne blev anklaget
for mord på det ringeste bevis der aldrig er set lige i verdenshistorien,
som sagen gik og beviset stilling forandret sig til det var en betjent der
var morderen. Men mestermanden vil ikke slippe de dejlige lyse hoveder uden
straf. Den Danske udenrigstjeneste med udenrigsminister Øffe Bellemann i
spidsen har aldrig været så glad for at de var i besiddelse af to hænder så
der var nået at vride med. Øffe indgik et kompromis med de Saudiske
murmeldyr at de danske montører skule have 60 piske slag hver.

Du må regne med at Uffe Ellemann Jensen er en stor beskidt røvslikker.

Fra : Tony

Dato : 01-02-06 21:04

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:43e1101e$0$38715$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> piske slag hver.
>
> Du må regne med at Uffe Ellemann Jensen er en stor beskidt røvslikker.

Man rejser altså heller ikke til sådanne stater, medmindre man er masocist,
eller går i selvmordstanker.

Tony

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-06 21:10

> [...]

> murmeldyr at de danske montører skule have 60 piske slag hver.
>
> Du må regne med at Uffe Ellemann Jensen er en stor beskidt røvslikker.

Jeg kunne forestille mig at Uffe Ellemann Jensen har en anden udlægning
af historien.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 01-02-06 21:48

> Jeg kunne forestille mig at Uffe Ellemann Jensen har en anden udlægning
> af historien.

Det har han nok, det havde han også til spionsagen fra Polen. Og den gang
han var rejsende i fodnoter.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 09-02-06 10:36

On Wed, 1 Feb 2006 21:09:40 +0100, Per Rønne wrote:

> Jeg kunne forestille mig at Uffe Ellemann Jensen har en anden udlægning
> af historien.

Af egen erfaring, et halvt år i KSA, samt at jeg kender en af de 8 der fik
røven på komedie, så er det Kurt Harald der er tættest på sandheden.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Per Rønne

Dato : 09-02-06 12:49

Bruno Christensen <news@lphund.dk> wrote:

> KSA

? Man skal holde sig fra akronymer, der ikke er alment kendte.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bruno Christensen

Dato : 09-02-06 14:33

On Thu, 9 Feb 2006 12:48:37 +0100, Per Rønne wrote:

> ? Man skal holde sig fra akronymer, der ikke er alment kendte.

Skulle jeg have skrevet SA ?

Landet kalder sig selv Kingdom of Saudia Arabia.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Per Rønne

Dato : 09-02-06 15:06

Bruno Christensen <news@lphund.dk> wrote:

> Skulle jeg have skrevet SA ?
>
> Landet kalder sig selv Kingdom of Saudia Arabia.

Hvorfor så ikke kalde det »Saudi Arabien« på dansk? Jeg gættede ikke på
dette land, og kunne ikke finde ud af hvad du mente.

Hvornår begynder du at kalde Danmark for KD i den internationale presse,
eller måske endda QD?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tony

Dato : 01-02-06 15:22

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:43e0b75e$0$38653$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Ja den var gledet glat igennem i det tilfælde at Uffe Ellemann Jensen var
> udenrigsminister, som da han fik 8 mejerimontører pisket i Riyad
> Saudi-Arabien
>
> Mvh Kurt

Så ka' de lære det, ka' de.

Tony

Fra : Martin K

Dato : 01-02-06 17:08

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> [...]
> straffes, også selv om det skulle være mod grundloven.
>
> I det mindste vil de mene at JPs chefredaktør og tegnerne bliver

Jamen hvis nu det er deres kultur, så må vi da også være imødekommende over
for det. Ellers er man intolerant og ligesom nazi-Pia.

--
Martin K

Kæmp for alt hvad du har kært
Dø om så det gælder