Louise Frevert
Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-06 05:57

I pressen kan man se at Louise Frevert har videresendt en sms med
opfordring til boykot af muslimske næringsdrivende her i landet. Dette
sker på trods af at DFs ledelse i en e-mail har opfordret dets
tillidsfolk til at holde en lav profil i disse dage om islam og
»profeten« Muhamed.

Gad vide om hun bliver genopstillet? Gad vide om hun er på vej til at
blive løsgænger i folketinget?

Dømmekraft er vist det sidste hun er i besiddelse af.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-06 07:20

>I pressen kan man se at Louise Frevert har videresendt en sms med

Både www.BT.dk og www.Politiken.dk gør idag hendes SMS-kampagne til
en epokegørende ny sag

> [...]
> at
> blive løsgænger i folketinget?
>
> Dømmekraft er vist det sidste hun er i besiddelse af.

Hun har genialt fået en webmaster til at være hitman og han er stolt
over at tage skylden og få ridderkorset, som en 266b-straf jo er idag.

Nu gavner hun sit parti ved at dele det op i de der vælger
arabermetoder og vil boycotte som gengæld, og Skårup der forsvarer
danske muslimbutikker og sødt siger at de ikke skal straffes for
Mellemøstens vold mod danskere

Frevert lægger partiet i midten af dansk politik, med en extrem og en
moderat fløj - et rummeligt parti hvor alle danskere kan finde et
ståsted

Hun bliver ikke løsgænger, og hvis hendes kreative gavn for DF lønner
sig mærkbart, bliver hun genopstillet

Hun er ikke en loose canon men en for DF nyttig prøveballon

Fra : PerX ...

Dato : 01-02-06 09:19

In article <1ha2gez.1htg2kksuoltdN%per@RQNNE.invalid>, per@RQNNE.invalid
says...
> [...]
> blive løsgænger i folketinget?
>
> Dømmekraft er vist det sidste hun er i besiddelse af.

Hun er god til at følge parti Disciplinen *g*

Fra : Thomas H.

Dato : 01-02-06 09:48

> [...]
> blive løsgænger i folketinget?
>
> Dømmekraft er vist det sidste hun er i besiddelse af.

Det er ikke så klogt, men i TV-nyhederne i går sagde de at sms'en om boykot
var sendt af Frevert, det synes jeg måske er lidt en hård overskrift, når
hun bare har videresendt den! Jeg vil da nødig skulle stå til ansvar for
noget hvis jeg videresender en vittighed til vennerne som privatperson

I øvrigt undrer det mig hvordan pokker det er kommet frem, hun må da have
nogle temmelig illoyale venner

Fra : manden

Dato : 01-02-06 10:02

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nogle temmelig illoyale venner
>

>Ja det er da rigtige venner hun har den kvinde
Men det er da fint hun sender den videre,syntes jeg
det har jeg selv gjort med de 2 jeg fik

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-06 11:25

manden <mand@mail.dk> wrote:

> Men det er da fint hun sender den videre,syntes jeg det har jeg selv gjort
> med de 2 jeg fik

Tjae, jeg har i hvert fald ikke fået den sms tilsendt - så mine venner
er der åbenbart intet galt ved.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-02-06 12:45

"Per Rønne" wrote:

> Tjae, jeg har i hvert fald ikke fået den sms tilsendt - så mine venner
> er der åbenbart intet galt ved.

Har du da ingen venner, som ikker er underlagt DF-partidisciplinen?

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-06 12:55

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Har du da ingen venner, som ikker er underlagt DF-partidisciplinen?

Jeg aner ikke engang om der er nogen af mine venner, der er medlemmer af
DF. Og den sms er altså topmålet af stupiditet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-02-06 13:54

"Per Rønne" wrote:

> Jeg aner ikke engang om der er nogen af mine venner, der er medlemmer
> af DF. Og den sms er altså topmålet af stupiditet.

Ligefrem topmålet?

Personligt synes jeg, den er helt fin. Vi kommer alligevel til at tage
opgøret mellem civilisationerne på et eller andet tidspunkt, og du kan være
ganske forvisset om, at det ikke kommer til at foregå efter reglerne i
Østerbavelse Forsamlingshus.

Meeeen ... der er da endnu lidt tid til at lufte fine fornemmelser og græmme
sig over landets mere bondske typer som Louise, der ikke altid lige kan
finde ud, hvad der er Borgens ettikette i den øjeblikkelige situation.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-02-06 14:17

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Personligt synes jeg, den er helt fin. Vi kommer alligevel til at tage
> opgøret mellem civilisationerne på et eller andet tidspunkt,

Opgøret mellem civilisationerne? Hvorfor skriver du "civilisationerne" i
flertal?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-02-06 14:37

Jens Bruun wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Opgøret mellem civilisationerne? Hvorfor skriver du
> "civilisationerne" i flertal?

Fordi jeg er i mit oversøde hjørne.

Fra : Tony

Dato : 01-02-06 14:55

> [...]

> kan finde ud, hvad der er Borgens ettikette i den øjeblikkelige situation.

Borgens ettikette ??- Hva' kan Louise Frevert bruge den til.?
Hun er, som også BW skriver, prøveklud for DF, og det passer partiet ganske
udmærket, selv om de lader som om at hendes gøren og laden falder udenfor
deres politik.
Så hun gør ganske fin gavn i partiet, samtidig al den virak der har været,
har da kun været med til at give vand til DF's mølle.

Tony

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-06 15:24

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote:

> Hun er, som også BW skriver, prøveklud for DF, og det passer partiet ganske
> udmærket, selv om de lader som om at hendes gøren og laden falder udenfor
> deres politik.

Mon dog? Andre ting tyder ellers på at partiet er ved at gøre sig klar
til regeringsdeltagelse efter valget i 2008 - se eksempelvis på Kristian
Thulesen Dahls udmelding om efterlønnen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tony

Dato : 01-02-06 15:58

> [...]
> til regeringsdeltagelse efter valget i 2008 - se eksempelvis på Kristian
> Thulesen Dahls udmelding om efterlønnen.

Ja, mon ikke.- Både LF. og JPsagen,kan da kun give DF endnu flere stemmer.
Om så Pia K. og Kristian T D, ofrer hende på regeringsdeltagelsens alter, er
en helt anden sag.

Tony

Fra : HrSvendsen

Dato : 01-02-06 16:44

Tony wrote:
> [...]
> Hun er, som også BW skriver, prøveklud for DF, og det passer partiet
> ganske udmærket, selv om de lader som om at hendes gøren og laden

Min personlige opfattelse af klamme Skaarup lader mig ikke i tvivl om, at
han mener, hvad han udtalte, og at der ikke er mindste prøveklud på spil.

> Så hun gør ganske fin gavn i partiet, samtidig al den virak der har
> været, har da kun været med til at give vand til DF's mølle.

Enig. Jeg skrev heller ikke, at hun ikke gør gavn for DF.

Fra : B. Nice

Dato : 01-02-06 10:29

On Wed, 1 Feb 2006 09:47:33 +0100, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

> [...]
>hun bare har videresendt den! Jeg vil da nødig skulle stå til ansvar for
>noget hvis jeg videresender en vittighed til vennerne som privatperson

Selvfølgelig har du da et ansvar for hvad du vælger at videresende.

>I øvrigt undrer det mig hvordan pokker det er kommet frem, hun må da have
>nogle temmelig illoyale venner

Ja, eller også er det en anden der har skrevet på hendes vegne

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-02-06 09:56

> [...]
> blive løsgænger i folketinget?
>
> Dømmekraft er vist det sidste hun er i besiddelse af.

Hun var ellers i en branche, hvor hun gjorde en god figur

Hun er sikkert blevet arabersur over, at det var "islam", og muslimer, som
fik hende væltet af pinden, og nu griber hun til lex talionis.

Hun må være på vej ud, hvis det er sandt med sms'en.

Fra : Neuman

Dato : 01-02-06 10:53

Hvis hun ikke er ude af DF inden næste valg er det sidste gang de har fået
min stemme

Fra : Allan Riise

Dato : 01-02-06 10:56

Neuman wrote:
> Hvis hun ikke er ude af DF inden næste valg er det sidste gang de har
> fået min stemme

Jeg synes skam at D.F. skal beholde Louise Frevert..

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Neuman

Dato : 01-02-06 11:01

Hun er jo direkte dum. Det ligger da åbenlyst at man som politiker bør tænke
før man handler. Men hun mangler vist rigtige venner, så du kan da ringe til
hende?

Hun er værre end Auken og Helle TS tilsammen i gårsdagens spørgerunde til
Statsministeren...og det siger ikke så lidt.

Fra : Tveskaeg

Dato : 01-02-06 14:06

On Wed, 1 Feb 2006 05:56:59 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Gad vide om hun bliver genopstillet? Gad vide om hun er på vej til at
>blive løsgænger i folketinget?

Efter kommune valget burde hun have meddelt at hun ikke stiller op i
fremtiden.

Ved alle valg hvor hun måtte stille op vil venstrekstremister klæbe
hendes pornografiske billeder op og hun må derfor indse at hendes
fortid nu er en belastning for partiet.

Fra : Mark Jensen

Dato : 01-02-06 14:18

On Wed, 01 Feb 2006 14:05:47 +0100, Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

>Ved alle valg hvor hun måtte stille op vil venstrekstremister klæbe
>hendes pornografiske billeder op og hun må derfor indse at hendes
>fortid nu er en belastning for partiet.

Det er jeg stærk modstander af.
Jeg mener hun er en klaphat som burde gå af, og alt muligt andet.

Men herre gud, at hun har været pornoskuespiller i sin fortid, er da
nærmest et plus. Hellere det end en eller anden stivstikker uden
føling med samfundet.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-06 15:55

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message

> [...]
>
> Ved alle valg hvor hun måtte stille op vil venstrekstremister klæbe
> hendes pornografiske billeder op og hun må derfor indse at hendes

Bl.a. fordi team Glistrup-Poulsgaard har gjort forarbejde, vil folk
der ser pornobilleder tænke, "Frisk pige" - at hun ikke er fantasi og
humør forladt som gennemsnitspolitikerne

Måske Pia er jaloux på LF for hendes udseende og sexethed og ægte
intellekt (Pia er oplært) , ligesom Thulesen Dhal og Skårup smed Dansk
Forum folkene ud fordi nogen af dem var bedre til at tænke
selvstændige tanker end de to, og de frygtede en dag at blive kuppet
af overmænd

Men heldigvis er Nødgaard og Espersen og måske Pias mand, kloge
kaptajner på skibet og de undgår barnligheder såsom jalousi

At man har fået sorte og arrogante Søren Krarup til at blive en
fremragende MF, vidner om gode lederevner i partiet, hvem der er
magtfuld grå eminence ved jeg ikke,

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 17:42

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> blive løsgænger i folketinget?
>
> Dømmekraft er vist det sidste hun er i besiddelse af.

Med den seneste udvikling, så må man stille sig selv et par spørgsmål:

Hvem har afsendt sms'en til hende? Har det været islamister?

Og hvem har offenliggjort at hun var så tåbelig at sende det videre? De
islamister [måske] der sendte det til hende?

Der er jo ikke fundet en eneste koranafbrænding sted - i stedet er
sms-rygterne om det blevet brugt til at brænde ambassader og
generalkonsulater af i foreløbig Damaskus og Beirut.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk