Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
pakke fra Tyskland...
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-06-01 19:39

Så har jeg bestilt mit fototudstyr i Tyskland...

Canon Eos 30, Tamron 24-135

mm....

Det er bestilt hos www.technikdirekt.de/

Jeg har fået et pakkenummer... Men jeg kan kan sørme ikke finde noget Track
and trace. Man kan bruge hos det tyske postvæsen...

Er der nogen der kender hvordan man gør?

Fra : Niels

Dato : 13-06-01 19:47

Hej Bjarne

Har du husket at gange med 1,6 så de 24 - 135 bliver til 38 - 216 mm

Hvad har du så fået i rabet dernede ??
Hvad er så prisen ialt med forsendelse ?

Hilsen Niels fra Kolding

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-06-01 20:37

"Niels" <1@2.dk> wrote in message news:9g8cs5$4h1$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
>
> Hvad har du så fået i rabet dernede ??
> Hvad er så prisen ialt med forsendelse ?

hvad mener du??

Jeg har bestilt:

Og man ganger med 3,9 så har man prisen i Dkr.

Sehr geehrte Damen und Herren,

laut Bestellung vom 12.06.2001 wurden folgende Artikel am
13.06.2001 um 17:33:14 Uhr versandfertig gemacht.

Menge Artikel Artikelbezeichnung
----- ------- --------------------------------
1 466508 B&W UV (010) MRC 72 E 89,00
1 304589 Canon EOS 30 2.199,00
Tamron 3,5-5,6/24-135
2 420414 1 Fuji Neopan 400 135/36 6,95
10 809871 1 Fuji Superia Reala 135/36 7,50
1 282602 1x2 Kodak APS-Erlebnis 400 19,95
240/40
1 116030 10 Kodak Royal Gold 400 135/36 89,00
Select Series
1 127881 Lowe S&F Top Loader 70 AW 199,00
1 280446 Microtek FilmScan 35 USB PC 349,00
9 514547 2 Varta Photo CR 123 A 19,95

3.243,35 DM inkl. fragt. ~ 12.649 kroner

men Canon Eos 30, og Tamron 24-135 ville koste:

2199 DM + 29,95 DM i fragt ~ 8700 Kroner

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-06-01 21:16

"Niels" <1@2.dk> wrote in message news:9g8cs5$4h1$1@news.inet.tele.dk...
> Hej Bjarne
>
> Har du husket at gange med 1,6 så de 24 - 135 bliver til 38 - 216 mm

Det der´ du har nævt der´. Må være hvis du har et Digitalt kamera. Men
mindrebilled arial, end en alm. 35 mm film...

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 13-06-01 22:08

> Jeg har fået et pakkenummer... Men jeg kan kan sørme ikke finde noget
Track
> and trace. Man kan bruge hos det tyske postvæsen...

Det sendes med et privat kurerfirma (General Parcel) som i DK er
repræsenteret ved Pakketrans (www.pakketrans.dk) Her kan du lave T&T.

Hilsen
Kenneth

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-01 05:50

"Kenneth Darling Soerensen" <kenneth@darlingDOT.dk> wrote in message

> Track
>
> Det sendes med et privat kurerfirma (General Parcel) som i DK er
> repræsenteret ved Pakketrans (www.pakketrans.dk) Her kan du lave T&T.

Okay, mange gange tak

Jeg troede GP, stod for German Post, eller sådan noget...

Fra : Carl

Dato : 14-06-01 21:36

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:9g9fp4$fk9$1@news.inet.tele.dk...

> Jeg troede GP, stod for German Post, eller sådan noget...

Det hedder Deutsche Post dernede eller DP

DB er Deutsche Bahn

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-06-01 23:28

Carl <Carl@Munk.dk> wrote:

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
> meddelelse news:9g9fp4$fk9$1@news.inet.tele.dk...

> Det hedder Deutsche Post dernede eller DP
> >
> DB er Deutsche Bahn

A propos forkortelser: Jeg har lige fået mit Minox 35 GT tilbage
fra service på fabrikken i dag. Det blev sendt med DPD (Deutscher Paket
Dienst). Jeg kender UPS, DHL og TNT, men DPD har jeg godt nok aldrig før
hørt om. Vognmanden var endda dansk, og der stod "Gørding" på lasbilen.

??
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-01 05:53

"Kenneth Darling Soerensen" <kenneth@darlingDOT.dk> wrote in message

> Det sendes med et privat kurerfirma (General Parcel) som i DK er
> repræsenteret ved Pakketrans (www.pakketrans.dk) Her kan du lave T&T.

Gad vide, så skal jeg garanteret være hjemme, den dag de kommer?? Ikke
særligt smart..

Har du fået leveret fra dem?

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 14-06-01 07:13

> Gad vide, så skal jeg garanteret være hjemme, den dag de kommer?? Ikke
> særligt smart..
>
> Har du fået leveret fra dem?

Du skal nemlig lige præcis være hjemme det er en ulempe, men hvis du
ikke er der, så lægger de et brev (eller sender det til dig, hvis de ikke
kan komme til din postkasse, fx i lejlighed med dørtelefon) og så kan du
ringe til dem og aftale alternativ leveringssted eller -tidspunkt. Du kan
også hente den selv på deres lager, men der er begrænsede åbningstider,
ihvertfald her i Kbh. Så det kan godt betale sig at få pakken sendt til et
sted hvor der er personer til stede hele tiden i dagtimerne..

Til gengæld er min erfaring at leveringstiden er rigtig god. Afsendt fx
mandag leveres pakken onsdag morgen.

Hilsen
Kenneth

Fra : Kim Østrup

Dato : 14-06-01 07:11

Hej Bjarke

Tillykke med udstyret. Glæder mig til at se resultaterne.

Mvh

Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-01 15:19

"Kim Østrup" <kojphoto@get2net.dk> wrote in message
> Hej Bjarke
>
> Tillykke med udstyret. Glæder mig til at se resultaterne.

tak tak,,, Har dog ikke fået det endnu... Og jeg glæder mig også til at se
resultaterne...