Banner support + link til tegninger
Fra : Rea721

Dato : 31-01-06 19:37

http://www.supportdenmark.com

Rart at se støtte til ytringsfriheden.

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Taxaflyvning med KingAir 200 http://www.airtaxi.dk
Flyudlejning, Rundflyvning. Skoleflyvning: SEP-LAND, ME-IR, CPL,
PFC, Renewal, Modular flyveskole http://www.ikaros.dk

Fra : BoBan

Dato : 31-01-06 19:55

Leon Andrea wrote:
> Rart at se støtte til ytringsfriheden.<

....og det synes jeg vi skal fortsætte med at gøre, gradbøjer vi
ytringsfriheden, gradbøjer vi demokratiet.
og jeg frygter ikke at vi taber denne "kamp" som vi tabte den sidste om en
velkendt flyvestation, - har du det godt?
Bek

Fra : Rea721

Dato : 31-01-06 19:57

I news:43dfb274$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev BoBan følgende tekst:

> ...og det synes jeg vi skal fortsætte med at gøre, gradbøjer vi
> ytringsfriheden, gradbøjer vi demokratiet.

Enig

> og jeg frygter ikke at vi taber denne "kamp" som vi tabte den sidste
> om en velkendt flyvestation,

Desværre er de store taberer esk721's personel.

>- har du det godt?
> Bek

Det høre vist til e-mail afdelingen.....så det gør vi.

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support. Show that you care and put one of these banners

Fra : Erik

Dato : 31-01-06 21:09

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse

> --
> Rea721 AKA Leon Andrea
> Denmark needs your support. Show that you care and put one of these
> banners on your website.
> http://www.sopportdenmark.com

Hej Rea721

Du skal nok lige rette linket herover.