Den omtalte tegneserie?
Fra : RTK

Dato : 31-01-06 19:06

Nu hvor der er blevet pisket en stemning over hele verden bogstaveligt talt
pga. en tegneserie, er der så nogle der ved hvor man kan se denne tegneserie
da jeg bl.a. ikke lige fik læst Jyllands Posten. Eller er vores
ytringsfrihed bukket under for presset?

// RTK

Fra : Jim

Dato : 31-01-06 19:11

"RTK" <rtk@rtk.rtk> skrev i en meddelelse
> [...]
> talt pga. en tegneserie, er der så nogle der ved hvor man kan se denne
> tegneserie da jeg bl.a. ikke lige fik læst Jyllands Posten. Eller er vores

Google!
Ellers skal jeg se, om jeg kan uploade dem til dk.binaer, hvis jeg kan finde
dem på min PC.

J.

Fra : PJ

Dato : 31-01-06 19:15

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "RTK" <rtk@rtk.rtk> skrev i en meddelelse
[]
> Google!
> Ellers skal jeg se, om jeg kan uploade dem til dk.binaer, hvis jeg kan
> finde dem på min PC.
>
> J.

De ligger allerede i dk.binaer *G*

PJ

Fra : Jim

Dato : 31-01-06 19:14

> [...]
> talt pga. en tegneserie, er der så nogle der ved hvor man kan se denne
> tegneserie da jeg bl.a. ikke lige fik læst Jyllands Posten. Eller er vores

Hvis du har tid til at vente på denne website på en uhyggelig langsom
server, så er de her:
http://www.di2.nu/files/Muhammed_Cartoons_Jyllands_Posten.html

J.

Fra : RTK

Dato : 31-01-06 20:20

> Hvis du har tid til at vente på denne website på en uhyggelig langsom
> server, så er de her:
> http://www.di2.nu/files/Muhammed_Cartoons_Jyllands_Posten.html

Tak - og måske er det ikke serveren der er langsom? Bare tag et kig på de
seneste nyheder...
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25267
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25272
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25279
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25283

// RTK

Fra : Jim

Dato : 31-01-06 22:34

> Tak - og måske er det ikke serveren der er langsom? Bare tag et kig på de
> [...]
Så har man jo denne mulig, der beskrives her:
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25260