CK for retten
Fra : Heidi B.

Dato : 31-01-06 18:02

Hej!!

Vil bare minde om at det er på mandag at CK igen skal for retten i Randers.
Kl. 9.30
Håber at se mange deroppe.

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-01-06 19:47

"Heidi B." <Heidi.Bojsen@kattentdcadsl.dk> wrote in message
> Hej!!
>
> Vil bare minde om at det er på mandag at CK igen skal for retten i
> [...]

Jeg kan desværre ikke pga arbejde, men jeg vil ønske jer alle god tur,
krydse fingre og glæde mig til at høre hvordan det er gået, når i er kommet
hjem
Håber der kommer noget fornuftigt ud af jeres indsats, så Elrond ikke døde
forgæves.
Nogle der ved hvad "worst case" og "best case" er, der kan komme ud af
retsagen? (ikke bare ønsketænkning, men juridisk set )

Hilsen Nina

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 01-02-06 07:29

> [...]
> hjem
> Håber der kommer noget fornuftigt ud af jeres indsats, så Elrond ikke døde

Glæder mig også til at se en stak "paphoveder" som ikke har andet at
lave, og djævles med en enormt kedelig hverdag..
Elrond døde skam ikke forgæves, det er der vist ingender gør..
Mennesker dør også af sygdom hver dag, ligesom katte....og andre dyr..!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina Sørensen

Dato : 01-02-06 10:52

> [...]
> Elrond døde skam ikke forgæves, det er der vist ingender gør..
> Mennesker dør også af sygdom hver dag, ligesom katte....og andre dyr..!

Det interessante i det hele er at du føler dig så sikker i din sag. Jeg
vil tro at det kan medføre til at et nederlag føles ufatteligt hårdt for
dig. Det bliver spændende at følge.
Jeg håber stadig på det bedste udfald
.... altså bedste udfald for kattene.

Med venlig hilsen