Batteri til Renault Laguna II
Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 31-01-06 17:56

I morges kom der ikke andet end et lille bøvs, da der blev trykket på
startknappen.. Selvfølgelig en morgen hvor jeg havde lidt travlt - men det
er jo en naturlov!

Heldigvis var jumpstarteren nær, og jeg blev kun et par minutter forsinket..

Den starter nu fint igen, men jeg har ikke lyst til nogen "utyghed", så jeg
foretrækker batteriet skiftet..

Så kan nogen anbefale et fornuftigt batteri til en Renault Laguna II (2002
model) - Jeg er blevet anbefalet et Bosch Silver batteri..

Mvh
Nikolaj

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-02-06 06:41

"Nikolaj B. Kjeldsen" skriver:

> Den starter nu fint igen, men jeg har ikke lyst til nogen "utyghed", så jeg
> foretrækker batteriet skiftet..

Eller finde ud af, hvorfor batteriet blev tappet ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 02-02-06 22:03

> Eller finde ud af, hvorfor batteriet blev tappet ?

Den stod stille i ~2 uger (hvor det var røvkoldt)..

Mvh
Nikolaj

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-02-06 23:39

"Nikolaj B. Kjeldsen" <ask.me@plz.invalid> skrev i en meddelelse

> Den stod stille i ~2 uger (hvor det var røvkoldt)..

Det vil du oplever med mange, det er bilens "tomgangsforbrug" som afgør hvor
længe den kan stå. 2 uger er lang tid, selv et batt som ikke er tilkoblet
noget, vil "selvaflade" en del på den tid..

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 03-02-06 21:04

> Det vil du oplever med mange, det er bilens "tomgangsforbrug" som afgør
> hvor længe den kan stå. 2 uger er lang tid, selv et batt som ikke er
> tilkoblet noget, vil "selvaflade" en del på den tid..

Ok.. Er godt klar over at jeg måske forlanger lidt meget af batteriet..

- Det får en ekstra chance :)

Tak for svarene..

Mvh
Nikolaj