Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Konkurrencestart runde 10 - www.fotografis~
Fra : www.fotografisk.dk -~

Dato : 31-01-06 17:52

Efter lang tids pause, er konkurrencerunde 10 startet på
www.fotografisk.dk - tilmelding af billeder til runde 11 er åbnet.
Med venlig hilsen
Per L. Christensen

Fra : Kim Jensen

Dato : 31-01-06 18:28

www.fotografisk.dk - Per L. Christensen wrote:
> Efter lang tids pause, er konkurrencerunde 10 startet på
> www.fotografisk.dk - tilmelding af billeder til runde 11 er åbnet.

You gotta be kidding?! Dit webdesign trænger IMHO til en seriøs omgang
redesign. De ellers nydelige konkurrencebilleder drukner fuldstændig i
animerede GIF'er, sære baggrundsbilleder og helt i gennem underlig
navigation.

Hvis du vitterligt er uddannet fotograf, begriber jeg ikke, at du ikke
besidder mere æstetisk sans end sitet giver udtryk for.

Nå, bare et surt opstød herfra - pøjpøj med konkurrencen.

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : www.fotografisk.dk -~

Dato : 31-01-06 18:45

Tak - man mister næsten lysten....
MVH
Per L. Christensen
www.fotografisk.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-01-06 22:20

Kim Jensen wrote:
> Nå, bare et surt opstød herfra - pøjpøj med konkurrencen.

Du har ret i at der er alt for meget pop, lir og upraktisk navigation på
siden.

Det kunne laves meget simplere og blive meget nemmere at finde rundt på.

Men ellers er ideen med siden da OK

Og de kommentarer hører vist mere hjemme i dk.edb.internet.webdesign
grupperne

Jan

Fra : Kim Jensen

Dato : 31-01-06 22:39

Jan Vestergaard wrote:
> Du har ret i at der er alt for meget pop, lir og upraktisk navigation på
> siden.
> Og de kommentarer hører vist mere hjemme i dk.edb.internet.webdesign
> grupperne

Jep, men det var en af de få grupper indlægget ikke var i

Fra : Lars Clausen

Dato : 31-01-06 21:56

www.fotografisk.dk - Per L. Christensen wrote:
> Tak - man mister næsten lysten....

Ja, det er ikke nemt at få andet en brok her. Det *kan* jo være
web-æstetik og photo-æstetik ikke er det samme.

Udover det ville jeg lige høre om sitet kunne få lidt flere detaljer
om konkurrencen, så som hvad der bedømmes efter, om nogle slags
billeder ikke er kvalificeret, og hvordan billederne må bruges
bagefter.

-Lars

Fra : Mikkel

Dato : 01-02-06 09:20

Så vidt jeg kan se er der også billeder der har været en tur gennem
photoshop... hvordan er reglerne helt præcist omkring billederne man sender
ind?

/Mikkel

"www.fotografisk.dk - Per L. Christensen" <kontakt@fotografisk.dk> wrote in
message news:43df95cd$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...