Forbinde fastnet-telefon til PC lige som m~
Fra : Søren Michelsen

Dato : 31-01-06 14:46

Dette er muligvis en anelse off-topic (men drejer sig dog om
telefoni)...

Jeg leder efter måder at koble Bluetooth på en fastnet telefon således
at man fra en PC kan se hvem der kalder op. Dette trick kan jeg pt.
lave med min Sony Ericsson K700i, men jeg kunne godt tænke mig at
kunne lave det samme nummer med en ganske "almindelig" telefon.

Spørgsmålet er bare om der findes noget der kan få en fastnet telefon
til på lign. med at vise nummeret - uden at man skal investere i en
rasende dyr TAPI-løsning?

Nogen som har et link/navn/ide ???

Fra : Fjollefrans

Dato : 31-01-06 20:13

> [...]
>
> Spørgsmålet er bare om der findes noget der kan få en fastnet telefon
> til på lign. med at vise nummeret - uden at man skal investere i en

der burde kunne findes et alm. billigt voice modem der kan klare vis-nummer,
jeg har da i hvert fald set det i en Windows Media Center, hvor nummeret der
ringer blev fadet ind over filmen der kørte.

Fra : Søren Michelsen

Dato : 01-02-06 09:08

Fjollefrans <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev:

>der burde kunne findes et alm. billigt
>voice modem der kan klare vis-nummer,
>jeg har da i hvert fald set det i en
>Windows Media Center, hvor nummeret der
>ringer blev fadet ind over filmen der kørte.

Hmmm... det er måske en mulighed. Men hvor længe har vi mon
modems endnu?!

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 01-02-06 09:34

> Hmmm... det er måske en mulighed. Men hvor længe har vi mon
> modems endnu?!

Lige så længe som der er noget at bruge dem til. Og dette er en af
anvendelserne.

Niels Dybdahl