Nu går de helt i selvsving....
Fra : Johnny Andersen

Dato : 31-01-06 14:44

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=417632:fid=100300456/

De gedehyrder tror fandme, at de kan tillade sig hvad som helst.
Det næste blive vel, at de forlanger at alle dansker skal konverterer til
islam....

/Johnny

Fra : Carl

Dato : 31-01-06 14:53

> De gedehyrder tror fandme, at de kan tillade sig hvad som helst.
> Det næste blive vel, at de forlanger at alle dansker skal konverterer til
> islam....

Jeg tror faktisk ikke en undskyldning fra en kvinde kan gøre det.

De vil stoppe oileeksporten til Danmark. Øhhhhhhhh hvilke
eksport????????????????

Carl

Fra : nvj1975@yahoo.dk

Dato : 31-01-06 14:57

Tydeligvis en flok paphatte, der ikke har en hujende fis forstand på,
hvordan det danske samfund er skruet sammen.

/NVJ

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 31-01-06 14:55

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> on tirsdag 31. januar 2006 at 14:44
+0100 wrote:
>De gedehyrder tror fandme, at de kan tillade sig hvad som helst.
>Det næste blive vel, at de forlanger at alle dansker skal konverterer til
>islam....

Selvfølgelig kan de da tillade sig at kræve undskyldninger af hvem de vil,
hvad skulel dog forhindre dem i det?
Der er til gengæld ingen der tvinger dig til at give en undskyldning - vel?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Johnny Andersen

Dato : 31-01-06 15:10

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig kan de da tillade sig at kræve undskyldninger af hvem de vil,
> hvad skulel dog forhindre dem i det?

De pisser på hvordan vores samfund er skruet samme - Dronningen har ingen
mulighed for, at sige undskyld.

> Der er til gengæld ingen der tvinger dig til at give en undskyldning -
> vel?

De havde heller ikke fået en.

/Johnny

Fra : HrSvendsen

Dato : 31-01-06 15:51

Johnny Andersen wrote:
> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> De pisser på hvordan vores samfund er skruet samme - Dronningen har
> ingen mulighed for, at sige undskyld.

Det kunne hun vel sådan set godt, og hun vil helt sikkert meget gerne; men
måske har hendes spindokter sagt, hendes kvote for dumsmarte kommentarer er
opbrugt for i år. Vi får se, hattenålen kan stadig nå at blamere sig også i
denne sag.

Fra : Thomas J.

Dato : 31-01-06 15:56

Den Tue, 31 Jan 2006 15:50:32 +0100 sendte "HrSvendsen"
<HrSvendsen@msn.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>opbrugt for i år. Vi får se, hattenålen kan stadig nå at blamere sig også i

Hvis dronningen begynder at blande sig i den politiske debat,
underskriver hun sin egen fyreseddel, da hun om nogen skal være
upartisk.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : HrSvendsen

Dato : 31-01-06 16:43

Thomas J. wrote:
> [...]

> Hvis dronningen begynder at blande sig i den politiske debat,
> underskriver hun sin egen fyreseddel, da hun om nogen skal være

Nej. Hun har blandet sig adskillige gange og hendes funktion er ikke mere
upolitisk end, at det er hendes underskrift, der giver den endelige
lovkraft. Vældig demokratisk må man sige.

Fra : Thomas J.

Dato : 31-01-06 16:51

Den Tue, 31 Jan 2006 16:43:13 +0100 sendte "HrSvendsen"
> [...]

>upolitisk end, at det er hendes underskrift, der giver den endelige
>lovkraft. Vældig demokratisk må man sige.

Hmmmm...hun skal også bare én gang undlade at gøre det, for så hindrer
hun folkestyret i sit arbejde, og så kan hun godt begynde at lede
efter andet arbejde.

For vi så jo tydeligt hvor stor en folkeskare der troppede op ved den
seneste begivenhed i kongehuset.

Men når det er sagt, så fortrækker jeg også DM II fremfor Abu Laban.
Sidstnævnte lever i øvrigt fint op til sit navn.

Fra : HrSvendsen

Dato : 31-01-06 17:41

Thomas J. wrote:
> Den Tue, 31 Jan 2006 16:43:13 +0100 sendte "HrSvendsen"
> <HrSvendsen@msn.com> følgende røgsignaler:

> Men når det er sagt, så fortrækker jeg også DM II fremfor Abu Laban.

Udmærket sammenligning.

Fra : NoTrabajo

Dato : 31-01-06 19:17

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> De pisser på hvordan vores samfund er skruet samme - Dronningen har ingen
> mulighed for, at sige undskyld.

Dronningen kunne passende gentage sin undskyldning for at hun i firserne
var en halalhippie.
--
NoTrabajo

Fra : HrSvendsen

Dato : 31-01-06 15:10

Johnny Andersen wrote:
> [...]
>
> De gedehyrder tror fandme, at de kan tillade sig hvad som helst.
> Det næste blive vel, at de forlanger at alle dansker skal konverterer

Det er ikke meget galt, at de allerede gør det. De hævder i hvert fald, at
det har de dystreste konsekvenser for os, hvis vi ikke gør det. Lidt ligesom
Jehovas Vidner. Bare meget mere aggressivt og krævende.

Det er dem, halanerne herinde mener, vi skal gøre knæfald for. De synes, det
er forfærdeligt at sige "rend og hop" til middelaldermørke og (døds)trusler
mod ytringsfriheden.

Selv holder de sig selvfølgelig ikke tilbage fra at sige "rend og hop" til
enhver nationalsindet dansker; men sådan er der jo så meget.

Fra : PerX ...

Dato : 01-02-06 09:28

In article <43df69ac$0$15781$14726298@news.sunsite.dk>, netsat_99
@yahoo.dk says...
> [...]
>
> De gedehyrder tror fandme, at de kan tillade sig hvad som helst.
> Det næste blive vel, at de forlanger at alle dansker skal konverterer til

Næ, de næste bliver at skatteydernes penge bliver brugt på at bygge en
stor moske herhjemme :-/