Humor mod islam?
Fra : Kert Rats

Dato : 31-01-06 02:03

Tjahh, under 2. verdenskrig brugte vi humor mod fjenden fra syd. Monstro, at
vi kan bruge samme middel i dag - mod den "fjende", der drager mod os?

Hvem kan stå for en god vits? Selv muslimer må vel formodes at have et gran
af humor?

Mit forslag til at løsne (ikke løse!) den nuværende spændte situation er -
måske lidt naivt, men nuvel: Humor!!

Lad os få et par velvalgte muslimer-vitser på bordet. Og også et par labre
dansker-vitser - eller hvad man nu skal kalde sådanne vitser.

P.t. er jeg ikke i stand til at diske op med hverken muslimervitser eller
danske-ditto'er. Men kom kun frem med jeres forslag.

I mellemtiden vil jeg bestræbe mig på at udtænke forhåbentlig gode vitser i
begge retninger.

Allerbedste hilsner til danskere, muslimer, grønlændere og dem fra Timbuktu
:))

Kert Rats

PS: Hvis humor er OT - altså ikke-politisk - beder jeg om forladelse for at
have bragt dette indlæg i denne NG.

Fra : Aage Andersen

Dato : 31-01-06 05:29

"Kert Rats" >

Hele opstandelsen kunne være undgaaet, hvis Jyllandspesten havde afsløret at
tegningerne ikke er af Muhammed men stammer fra opførelsen af 'Ali Baba og
de fyrretyve røvere' i Store Bøvelse borgerforening sidste vinter. Smedens
kone gjorde stor lykke som prinsesse Gulnare.

Aage

Fra : Mendoza

Dato : 31-01-06 13:40

Kert Rats wrote:
> [...]
> drager mod os?
> Hvem kan stå for en god vits? Selv muslimer må vel formodes at have

Humor og Islam? Så er det vist lettere at blande olie og vand....

Mendoza

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-06 17:32

"Mendoza" <doza@nospam.dk> wrote in message

> Humor og Islam? Så er det vist lettere at blande olie og vand....

Falsk, uægte latter når de muslimhandlende taler ældre danske kunder
efter munden
og ler af deres usikre vitser,
har jeg ofte hørt i 29 år som nørrebroer

" En rig mands spøg er altid morsom. T.E. Brown

Noget der ligner humor hus muhamedanere er vel når de ved en
bryllupsfest skyder op i luften med automatvåbnene

" På latteren kender man de humørløse. Bernhard
Pollak

" Menneskene viser ikke deres karakter så tydeligt gennem
noget, som gennem hvad de finder latterligt. Goethe

Fra : HrSvendsen

Dato : 31-01-06 17:38

Mendoza wrote:

> Humor og Islam? Så er det vist lettere at blande olie og vand....

Hvad med denne fra koranen 4,82:

"If the Quran was not from Allah its critics would find some mistakes in
it."
http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/4/index.htm#82

For Søren, nu er der nok nogen, der harmes og mener, Fogh skal give en
undskyldning.