Amerikansk støtte i muhamed sag.
Fra : Pjensen73

Dato : 31-01-06 00:05

Nu får vi støtte fra Amerikanerne. De vil til at købe danske vare. Læs
selv dette link: http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/01/30/232302.htm

Fra : Tony

Dato : 31-01-06 00:38

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu får vi støtte fra Amerikanerne. De vil til at købe danske vare. Læs
> selv dette link: http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/01/30/232302.htm

Ja, det er rart at se der er andre end os som har fattet, hvad det hele
handler om.
Det kommer til at koste muslimerne dyrt.

Tony

Fra : Zeki

Dato : 31-01-06 01:03

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in message

> Ja, det er rart at se der er andre end os som har fattet, hvad det hele
> handler om.

Nåe...tænker du på 'The American Thinker' som der refereres til - en
zionistisk tænketank?

> Det kommer til at koste muslimerne dyrt.

Næppe. Nyheden er allerede forsvundet fra deres forside. Og mon ikke den
løber ud hurtigere end du kan sige "freedom fries"?

Mvh
Zeki

Fra : Tony

Dato : 31-01-06 01:06

"Zeki" <zeki@_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Næppe. Nyheden er allerede forsvundet fra deres forside. Og mon ikke den
> løber ud hurtigere end du kan sige "freedom fries"?

Vi får se.

Tony

Fra : Zeki

Dato : 31-01-06 01:22

> Vi får se.

Ja, det gør vi jo. Hvis alle dem der nu læser den obskure journal og finder
frem til opfordringen om at købe ekstra danske fødevarer, så vil det helt
sikkert koste muslimerne dyrt. Right! Udover al den pro-israelske propaganda
er siden fuld af vås, blandt andet denne som jeg fandt: "Remember that
Denmark was the only Nazi-occuppied European country that came out of World
War Two with its moral reputation intact."

..

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 31-01-06 02:18

> [...]
> "Remember that Denmark was the only Nazi-occuppied European country that
> came out of World War Two with its moral reputation intact."

Glemte du ikke noget?

"The Danes just didn't put up with Jews being sent to concentration camps.
They smuggled them out to neutral Sweden"

Du er da velkommen til at rette mig, hvis jeg skulle tage fejl.

Flemming Nielsen

Fra : Henri Gath

Dato : 31-01-06 01:09

> [...]
>
> Næppe. Nyheden er allerede forsvundet fra deres forside. Og mon ikke den
> løber ud hurtigere end du kan sige "freedom fries"?

HALAL, HALAL...

Fra : jane

Dato : 01-02-06 18:38

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> Nu får vi støtte fra Amerikanerne. De vil til at købe danske vare. Læs
> selv dette link: http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/01/30/232302.htm
det link virker da ikke?????

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Pjensen73

Dato : 01-02-06 20:17

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> det link virker da ikke?????

Næ... Det har du da ret i. Det er da underligt at DR har fjernet siden.
Men du kan så se på dette link istedet.
http://www.americanthinker.com/comments.php?comments_id=4309

Fra : Kim2000

Dato : 01-02-06 20:24

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu får vi støtte fra Amerikanerne. De vil til at købe danske vare. Læs
> selv dette link: http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/01/30/232302.htm

Det er i krisetider vi ser hvem der er noget værd, og igen ser vi USA være
vores ven. EU landenes støtte er da til at brække sig over, heldigvis er der
nogle uafhængige aviser der gør det regeringerne ikke tør. Ikke engang
moralsk støtte kunne EU mande sig op til at give.

Fra : Norma

Dato : 01-02-06 20:44

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der nogle uafhængige aviser der gør det regeringerne ikke tør. Ikke engang
> moralsk støtte kunne EU mande sig op til at give.

De fleste politikere er i stand til at udtale sig med uld i munden, jeg
mener, således at de i virkeligheden ikke udtrykker nogen holdninger til
hverken det ene eller andet, men blot siger noget, der ikke støder nogen.

Det er nok ikke med vilje; men blot fordi de møder uforberedte til de fleste
interviews.

Noget deres stemmere ikke burde finde sig i, men kræve en forklaring på.

For at få bedre politikere.

EU siger mig intet.

Så det kommer ikke bag på mig, at ingen udtaler sig alvorligt til Danmarks
støtte i denne "truende" situation.

EU er et handelsfællesskab, og det skulle da nødigt gå ud over deres
Gruyere, Ejdammer, Gorgonzola eller Emmentaler eksport, at dansk Feta er i
vanskeligheder.
Den overordnede konflikt tager ingen tilsyneladende standpunkt til, eller,
såfremt de gør, så med et "amen" om, at tegningerne var afskyelige, hvilket
de ikke engang var.

Norma