Man frydes
Fra : Henri Gath

Dato : 30-01-06 23:39

....over at se en feudalkultur begå kollektivt selvmord på en dybt
tragikomísk måde.
De minder mig om en lille dreng, der truer en stor voksen mand med øretæver.
Sandheden er jo, og det burde man måske oplyse dem om, at de ikke ville nå
at opdage, hvad der ramte dem i yderste tilfælde.

Jeg må desværre tilstå, at jeg i løbet af ganske få år forventer en
decideret krig mellem civilisationer.
Den konfrontation slipper ørkenstaterne aldrig godt fra.......så måske er
det på tide at sige: "DÆK"!!

Fra : Thomas J.

Dato : 31-01-06 10:49

Den Mon, 30 Jan 2006 23:38:47 +0100 sendte "Henri Gath" <gath@mail.dk>
følgende røgsignaler:

>Jeg må desværre tilstå, at jeg i løbet af ganske få år forventer en
>decideret krig mellem civilisationer.
>Den konfrontation slipper ørkenstaterne aldrig godt fra.......så måske er
>det på tide at sige: "DÆK"!!

Problemet er jo bare at hvis det kommer dertil, så lukker araberne
(der jo sidder på langt den største olieproduktion) for hanerne, og så
skal du se vestlige verden vånde sig, fordi at de ikke i tide
omstillede sig på alternative energiformer.

Man kan jo "nuke" dem, men så er området også ødelagt for Vesten, og
så er vi (næsten) problemet lige vidt.

Men et par tusinde "fuel-air bombs" kunne jo nok klare ærterne hvis
det kom dertil.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-06 12:36

Thomas J. wrote:
> [...]
> skal du se vestlige verden vånde sig, fordi at de ikke i tide
> omstillede sig på alternative energiformer.

Hej NG
jeg har længe ikke forstået at selv en venstre regering ikke har støttet
alternative energiformer.
Det ses tydeligt at det er på høje tid at vi får frigjort os fra, araberne i
denne sag. Det er ikke noget vi kan spare os ret meget mere ud af.
Stemmer vi til højre, slår vi noget ned på nasserne, Fint. Og til venstre
får vi tilskud til alternativ energi, Også fint. Det er ikke nemt, det er sq
så svært at leve i et demokrati..

Men mange hilsner

Charlotte