Herboende muslimer skader Danmarks økonomi
Fra : Pjensen73

Dato : 30-01-06 23:14

Så på DR 2 at der går falske rygter om at Danmark har brændt moskeer,
og at man vil brænde koranen på rådhuspladsen. Disse rygter er kommet
fra visse muslimske elementer her i landet.
Så der er altså en del herboende muslimer som vil skade Danmark
økonomisk. Er det for meget at forlange at disse elementer blev
straffet?

Fra : Carl

Dato : 30-01-06 23:28

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så der er altså en del herboende muslimer som vil skade Danmark
> økonomisk. Er det for meget at forlange at disse elementer blev

Tja, endnu en gang er en muslim taget i at lyve. Han sagde på DR tv kl 19 at
der lige var kommet en sms inden han gik i studiet at danskerne via sms
opfordret til at brænde Koranen af på Rådhuspladsen den 4/2. Senere fortalte
han at han havde været i aljazeera i 15 min. I det indslag fortæller han
altså om den SMS han får flere timer senere.
Samtidig sidder en Iman i nyborg statsfængsel og viser tegninger af Muhammed
med griseøre og fortæller at det er en af tegningerne fra JP.

Carl

Fra : Henri Gath

Dato : 30-01-06 23:40

"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Muhammed
> med griseøre og fortæller at det er en af tegningerne fra JP.

Ja, og i Nyborg Statsfængsel har de indsatte af arabisk hekomst netop fået
en moske stillet til rådighed.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-01-06 00:07

> [...]
> Samtidig sidder en Iman i nyborg statsfængsel og viser tegninger af Muhammed
> med griseøre og fortæller at det er en af tegningerne fra JP.

Ja. Og her er et link som bekræfter dette:

Fra : Jim

Dato : 30-01-06 23:27

> [...]
> Så der er altså en del herboende muslimer som vil skade Danmark økonomisk.
> Er det for meget at forlange at disse elementer blev straffet?

Måske er der et underliggende motiv for deres hetz og aktion mod danske
firmaer.
Måske håber man, at kurserne på børsen rasler ned, så arabiske oliesheiker
kan købe selskaberne for en slik.
Pt. har de kig på TDC, som stort set allerede er opkøbt af 5 store
kapitalfonde.
lad bare araberne opkøbe TDC, hvorefter vi opsiger vort abonnement hos TDC.
Kunderne i Schweiz og andre lande gør det samme.
Så skal jeg love for, at beduinerne står med en Pinnochio-Nase af
dimensioner.

J.