"Respekt for religiøse symboler", siger
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-01-06 18:33

Jeg kan ikke lade være med at smile lidt vemodigt af det helt tåbeligt
åbenlyse hykleri, man ser udspille sig blandt muslimerne: De ønsker
"respekt" for deres "hellige profet" og vil til at føre sagen til FN,
hvor de kræver "respekt for religion og religiøse symboler".

At denne "respekt" er åbenlyst ensidig, ses vist ret tydeligt af deres
forskellige nedladende behandlinger af Dannebrog, der altså - foruden at
være Danmarks nationalflag - sådan ligetilfældigvis også lige er
domineret af et ellers ret velkendt kristent symbol.

SÅ meget for den påberåbte "respekt for andres religiøse symboler"!

Man må da så håbe at det kan blive en kærkommen øjenåbner for kristne
rundt omkring...

Anders Peter Johnsen

Fra : hanzen

Dato : 30-01-06 19:09

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:43de4dac$0$47055$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> "respekt" for deres "hellige profet" og vil til at føre sagen til FN, hvor
> de kræver "respekt for religion og religiøse symboler".

De kunne jo begynde med at vise lidt respekt for andre religioner i stedet
for at brænde kirker og henrette deres borgere for at være i besiddelse af
en bibel.
--
hilzen
hanzen

Fra : Henri Gath

Dato : 30-01-06 20:00

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for at brænde kirker og henrette deres borgere for at være i besiddelse af

Det gør de bestemt ikke.....det er jo en fredens religion.

Fra : L

Dato : 30-01-06 20:16

> [...]
>
> SÅ meget for den påberåbte "respekt for andres religiøse symboler"!
>
> Man må da så håbe at det kan blive en kærkommen øjenåbner for kristne

Sådan er de også derfor vi har intet til fælles med dem , ud med de tosse
hoveder der tog på kridstogt mod danmark .

Og smid de andre ud også og lad der brænde op der nede , jeg håber sgu snart
de jøder gøre det af med dem .

Fra : Carl

Dato : 30-01-06 23:38

> [...]
>
> SÅ meget for den påberåbte "respekt for andres religiøse symboler"!
>
> Man må da så håbe at det kan blive en kærkommen øjenåbner for kristne

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3527722/

Carl

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 31-01-06 03:52

Anders Peter Johnsen skrev:
> [...]
>
> SÅ meget for den påberåbte "respekt for andres religiøse symboler"!
>
> Man må da så håbe at det kan blive en kærkommen øjenåbner for kristne

Vel kun de mere tungnemme?

De fleste kristne ved godt, at man ikke skal gøre mod andre, hvad
man ikke ønsker de skal gøre mod en selv.

Hvis man pisser på andre, så skal man vel ikke ligefrem forvente
tak for det.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-01-06 08:32

Mogens Michaelsen skrev:

> [...]
> man ikke ønsker de skal gøre mod en selv.
>
> Hvis man pisser på andre, så skal man vel ikke ligefrem forvente

Pointen her er ligesom, at muslimer bare ikke HAR den allermindste
lille-bitte respekt for andre religioner, hvis medlemmer jo ivrigt
hugges ned for fode jvf. diverse Koran- og Hadith-forskrifter rundt
omrking i Verden og at det derfor er en gang forfærdelig tyndbenet
hykleri, når muslimer således i Vesten påberåber sig "religiøs respekt":
Deres ærinde er jo tydeligvis i virkeligheden dogmatisk at hæve deres
egen syge totalitaristiske ideologi op over enhver berettiget
demokratisk kritik og således søge at gøre den "urørlig" gennem vor egen
hensyntagende vestlige lovgivning, byggende på kristne principper.

Såmænd bare endnu et udsalg af deres almindelige snyltertaktik, hvor
kulturkristent demokrati udsuges af en modbydelig islamiske
fundamentalisme med immanente krav om teokrati....

Anders Peter Johnsen