N70 og MMC
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 30-01-06 18:16

Uha...
Der er godtnok mange MMC kort til en Nokia N70, men hvilke virker og hvor
stor må den være Nokia skriver den understøtter 1GB.

Hvad er brugernes erfaring med det.

Evt. hvilken kort/Størelse har i brugt og gerne link med.

Det ville hjælpe mig meget og sikkert også andre.

Hilsen
Lars

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 30-01-06 19:12

Lars Lauritzen wrote:
> Der er godtnok mange MMC kort til en Nokia N70

Du skal gå efter MMCmobile kortene, som er de små udgaver af MultiMediaCard
(der medfølger en adapter hvis kortet skal læses i en almindelig kortlæser).

> hvor stor må den være Nokia skriver den understøtter 1GB.

Jeg har ovenstående 1GB kort fra Kingston siddende i min N70.

--
/Lars

Community for Digitale Video Recordere & TV
http://www.recordere.dk

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 30-01-06 19:49

Og du oplever ingen problemer med at den bliver langsom i menuerne eller
andre problemer pga. 1 Gb kortet.
Og tak for linket Navnebroder

Hilsen
Lars

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 30-01-06 20:43

Lars Lauritzen wrote:
> Og du oplever ingen problemer med at den bliver langsom i menuerne eller
> andre problemer pga. 1 Gb kortet.

Nej, den fungerer helt normalt - indtil videre

Jeg har dog en kollega som fik problemer med størrelsen, efter at have
formateret det nye kort i telefonen. Så var der pludselig kun 128 MB ledig
plads (eller noget i det område).

Jeg tog det nye kort i brug, ved at kopiere alt indholdet fra det gamle 64
MB kort over på en PC først, og derefter videre over på det nye kort. Så det
nye kort fik præcis samme folder-struktur og filer som det gamle (husk at
tage hidden files med). Og så tog telefonen bare imod det uden vrøvl, og
memory status skriver at det er et 1GB kort.

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 30-01-06 20:51

Jamen hvis du kan bruge det.
Hvorfor skulle jeg så ikke kunne.