Mpeg til 3gp
Fra : Hornbech

Dato : 30-01-06 17:14

Jeg har nogle videoklip i mpeg og avi format som jeg gerne vil have lavet om
til 3gp format så jeg kan se dem på min SE k750i

Hvordan gør jeg eller skal jeg bruge noget bestemt software

På forhånd tak
René

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 01-02-06 19:41

"Hornbech" <reneFJERN@FJERNhornbech.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> om til 3gp format så jeg kan se dem på min SE k750i
>
> Hvordan gør jeg eller skal jeg bruge noget bestemt software

Er der ikke noget software til det ?+
Til Nokia findes PC-Suite, og det konvertere automatisk, når man flytter en
Mpeg til over til telefonen...

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 01-02-06 20:13

Søg på Google....