Problemer med opdatering af hjemmeside
Fra : Jan Hougaard

Dato : 13-06-01 18:34

Efter lang tids fravær var det tid til at opdaterer min datters hjemmeside.

Efter jeg har "Udgivet Web" kommer muligheden for at:
"Klik her for at få vist det udgivne Web-sted"
Det gør jeg og kan se alle de opdaterede filer.
Men går jeg så på http://home1.stofanet.dk/hougaard/
som er siden, er det ikke sket nogen opdatering.
Nogen som kan hjælpe?

mvh Jan Hougaard

Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 13-06-01 18:48

"Jan Hougaard" <jan_hougaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men går jeg så på http://home1.stofanet.dk/hougaard/
> som er siden, er det ikke sket nogen opdatering.

Hej

Har du prøvet at trykke "opdater" i din browser? Din maskine kan godt have
en ældre kopi af siden liggende lokalt og derfor ikke med det samme "ser" at
der ligger en ny version på nettet.

MVH

Nikolaj

Fra : Jan Hougaard

Dato : 13-06-01 19:58

> Har du prøvet at trykke "opdater" i din browser? Din maskine kan godt have
> en ældre kopi af siden liggende lokalt og derfor ikke med det samme "ser" at
> der ligger en ny version på nettet.

Det har jeg prøvet. Hjalp desværre ikke.

mvh Jan Hougaard

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-06-01 20:10

"Jan Hougaard" <jan_hougaard@stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:9g8d68$3g$1@sunsite.dk...

> Det har jeg prøvet. Hjalp desværre ikke.

Prøv at tømme "cachen" i browseren ved at trykke på enten "shift" eller "clear" samtidig med at du klikker på opdatér-knappen i din browser.

Arne H. Wilstrup

Fra : Jan Hougaard

Dato : 14-06-01 20:30

"Arne H. Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse news:9g8dqa$8ar$1@news.inet.tele.dk...

> Det har jeg prøvet. Hjalp desværre ikke.

>Prøv at tømme "cachen" i browseren ved at trykke på enten "shift" eller "clear"
>samtidig med at du klikker på opdatér-knappen i din browser.

Også prøvet. Desværre hjalp det heller ikke

mvh Jan Hougaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-06-01 20:45

Wed, 13 Jun 2001 20:57:58 +0200, skrev "Jan Hougaard"
<jan_hougaard@stofanet.dk>:

>Det har jeg prøvet. Hjalp desværre ikke.

Når jeg går ind på siden, så står der i venstre frame:

Last Update:

21-01-2001

og får kun tomme sider undtagem About Barby, så et eller andet
galt er der.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Jan Hougaard

Dato : 14-06-01 20:33

> [...]
>
> Last Update:
>
> 21-01-2001
>
> og får kun tomme sider undtagem About Barby, så et eller andet

Hmmmm. Det forstår jeg ikke.
På de computere (med internetadgang) jeg har prøvet, ligger hele den "gamle" side der stadig.

mvh Jan Hougaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-06-01 21:32

Thu, 14 Jun 2001 21:32:59 +0200, skrev "Jan Hougaard"
<jan_hougaard@stofanet.dk>:

>Hmmmm. Det forstår jeg ikke.
>På de computere (med internetadgang) jeg har prøvet, ligger hele den "gamle" side der stadig.

Den version fra 21-01-2001 er måske den nye version?

Jeg regnede da med, at det var en nyere det drejede sig om.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Jan Hougaard

Dato : 14-06-01 21:47

> [...]

> Den version fra 21-01-2001 er måske den nye version?
>
> Jeg regnede da med, at det var en nyere det drejede sig om.

Det har du også ret i.
Jeg tror jeg misforstod dig. Troede du mente at der ikke var andre sider
end "forsiden".

Synes bare at de er mærkeligt at efter jeg har: "Udgivet Web"
Trykker på: "Klik her for at få vist det udgivne Web-sted"
Kan se alle de opdaterede filer.

Mon det hjælper at kontakte Stofa og få dem til at tjekke?

mvh Jan Hougaard