Skærme
Fijala 3554
Ghosting på TFT
Fra : Daniel

Dato : 30-01-06 13:09

Hejsa NG

På mit arbejde har vi Lacie Photon19vision på 20mS responstid, de er til
sluttet et geforce 6200turbo, den er testet med Flatpanel test, og den
ghoster stortset ikke

Min egen skærm, Samtron/samsung er på 25ms, tilsluttet et AGP radeon 9600 XT
den ghoster helt vildt rådden

skyldes det processor kraften? eller grafik kortet?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 31-01-06 14:55

"Daniel" <1@2> skrev i en meddelelse
> [...]
XT
> den ghoster helt vildt rådden
>
> skyldes det processor kraften? eller grafik kortet?

Jeg giver dig samme svar som her:

Ghosting ses ofte i forbindelse med et dårligt skærmkabel.
Prøv at skifte kablet og se om det hjælper.

Hvis du derimod mener trailing, så er det skærmen der opdatérer for
langsomt.
Det kan skyldes for meget kontrast og/eller lysstyrke der er for højt sat.
Eller at skærmen simpelthen bare _er_ for langsom..

Mvh
Benjamin

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 31-01-06 16:44

Oki, min skærm er aaalt for langsom, men den virker til alt andet, så det må
jeg leve med til bedre tider

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 03-02-06 13:53

Skærmen var endda defekt, så den blev byttet til en anden model,