Danmark godt på vej til at blive Islamisk ~
Fra : Ulrich Valera

Dato : 30-01-06 00:24

Hvad enten folk kan lide det eller ej, er dagene med mormors
kolonihavehus, snaps og sild, flæskesteg med rødkål og Matador-hygge ved
at være talte -

Tiden er gået - og Danmarks befolkning er ved at ændre sig fra
ovennævnte hygge-hjemmefødninge og til at være multi-etnisk.

Masser af indvandrede folk, der nu bor fast i Danmark, får politisk
indflydelse, og får mange børn, der snart også vil få det.

De oprindelige danskere får nærmest ingen børn, - det er jo alt for
upraktisk og kommer på tværs af Dagpenge, Efterløn, Førtidspension og
anskaffelsen af små koreanske biler af leverpostejbakke-kvalitet.

"Indvandrerne" derimod - er meget arbejdsomme - ofte med egen
virksomhed - og får masser af børn.

Så tendensen er ikke svær at forudsige -

Islam er rykket meget nærmere -

Men er det så bekymrende?

Den vestlige levevis har - også i Danmark - bragt en høj
"levestandard" - eller har den -?
Følgende kan overvejes:

De fleste må leve alene -
De fleste børn har ingen far, og bor hos en enlig, stresset mor -

Mon Hr. Mærsk-Møller nogensinde indfører to kaptajner på hvert af sine
skibe? - Svaret er let: Aldrig!
- Men ethvert parforhold i Danmark er pga af ligestillingen et skib med
to kaptajner !
- Hvem af dem skal træffe de vigtige afgørelser?
- Skænderier og skilsmisse er sikret på forhånd!

Kvinderne har vundet kønskampen og har derfor ingen respekt for mænd,
der til gengæld bliver mere og mere skvattede og usikre på egen værdi og
må spørge kvinder til råds om alt.

I alle Familie-forvaltninger og institutioner mv., hvor mænds
rettigheder skal behandles, er der kun ansat kvinder og de er alle af
Parkeringsvagt-typen, - totalt respektløse overfor mænd, såvel i tiltale
som handlinger.

Alt teknisk-materielt i samfundet fungerer perfekt, - desværre også big
brother kontrollen med alle, herunder verdens mest effektive
pantefogeder -alle kvinder! - Hvornår har nogen fx. sidst set en mandlig
pantefoged?

Vi har verdens højeste skat, og har derfor ingen mulighed for at beholde
vore egne penge til at vælge et andet liv andetsteds, med mindre man vil
bo i en rygsæk. - Alt er taget fra folk -.
Kort sagt: Sætningen: "Get a Life" får nyt liv! -

Islam respekterer familien og sikrer, at børn har en far.
Kvinder og børn respekterer manden som familiens overhoved.

Det er værd at tænke over - også for mænd!!

Ulrich Valera
Eneboer

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-01-06 01:08

Den Mon, 30 Jan 2006 00:23:56 +0100, skrev Ulrich Valera :

> De oprindelige danskere får nærmest ingen børn,

Passer ikke. Vi står stadig for broderparten af de nyfødte.

> Den vestlige levevis har - også i Danmark - bragt en høj
> "levestandard" - eller har den -?
> Følgende kan overvejes:
>
> De fleste må leve alene -

Passer ikke. De fleste lever stadig i familier.

> De fleste børn har ingen far, og bor hos en enlig, stresset mor -

Passer ikke. Kun de færreste har ingen far. De fleste lever stadig med 2
forældre.

> I alle Familie-forvaltninger og institutioner mv., hvor mænds
> rettigheder skal behandles, er der kun ansat kvinder

Passer ikke.

> Alt teknisk-materielt i samfundet fungerer perfekt, - desværre også big
> brother kontrollen med alle, herunder verdens mest effektive
> pantefogeder -alle kvinder!

Passer ikke.

--
Kent Oldhøj

Fra : HMH

Dato : 30-01-06 15:34

Hey, hvis du hader dig selv så meget, så har jeg et stykke snor du kan låne
.... nej du må få det ... til at hænge dig selv i.

Jeg er glad for mig selv. Og for mit land.