Så sker det!
Fra : Henri Gath

Dato : 29-01-06 22:55

Via Liberator: Ritzaus Bureau, fredag 27. januar 2006 kl. 11:58

Statsministeren: Tiden er inde til et definitivt brud med hele den muslimske
verden

- Bægeret er fuldt, og nu kommer den uundgåelige reaktion fra dansk side,
sagde statsminister Anders Fogh Rasmussen fredag formiddag på et pressemøde
i Statsministeriet. - Regeringen vil i de nærmeste dage og uger gennemføre
et brud med den muslimske verden, og vi er på vej med lovgivning, som
drastisk vil nedbringe antallet af muslimer i Danmark.
I regeringens handlingsplan, der har fuld støtte fra Dansk Folkeparti,
indgår:

a.. Nedlukning af danske ambassader i de muslimske lande. Først og helt
øjeblikkeligt i Saudi-Arabien.

b.. Øjeblikkeligt stop for alle bistandsprogrammer i disse lande, herunder
bidrag til Det Palæstinensiske Selvstyre.

c.. En hjemsendelsesplan for de herboende muslimer, som ikke er danske
statsborgere.

d.. For de muslimske statsborgere indføres en særlov, der muliggør
tilbagekaldelse af dansk statsborgerskab, hvis de begår kriminalitet eller
deltager i undergravende virksomhed. Også svindel med f.eks. dagpenge, moms
og indsmuglede kioskvarer vil føre til fratagelse af statsborgerskab og
udvisning af Danmark.

Statsministeren blev spurgt, om disse skridt ikke vil føre til højlydte
protester.
- Jo, uden tvivl. Vi sætter derfor ikke blot politiet, men også hæren og
hjemmeværnet i forhøjet beredskab, så vi kan slå hurtigt ned på eventuel uro
i gaderne.
- Men hvad med de storpolitiske følger?
- Jeg er sikker på, at man rundt om i den vestlige verden vil følge Danmarks
eksempel. Det er kun et spørgsmål om, hvornår det sker. Europa må værne om
sin befolkning og de værdier, vi har tilkæmpet os gennem århundreder. Vi har
strakt os langt over for muslimerne, og svaret har indtil nu kun været nye
krav og flere urimeligheder. Nu er festen forbi for Danmarks vedkommende.
Norge og Holland vil snart følge vort eksempel, ved jeg fra fortrolige
kilder, og så kommer de andre EU-lande også i bevægelse.
Statsministeren oplyste, at den nye, hårde kurs vil medføre nogle
engangsudgifter, men allerede i år forventes et plus på et to-cifret
milliardbeløb, efterhånden som uproduktive, offentligt forsørgede muslimer
udsendes af landet. - De tilbageværende vil få arbejdstilbud, og de der
siger nej, må påregne snarlig hjemsendelse.
Anders Fogh Rasmussen kunne til slut oplyse, at der vil blive skønsmæssigt
ca. 20.000 boliger ledige i løbet af få måneder, fortrinsvis lejligheder i
de større byer. - De vil blive tilbudt den danske befolkning til attraktive
huslejer. Dermed får hele boligmarkedet en aflastning, og de truende
ghettodannelser rulles tilbage, sluttede statsministeren

Fra : Ralph

Dato : 29-01-06 23:16

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Via Liberator: Ritzaus Bureau, fredag 27. januar 2006 kl. 11:58
>
> Statsministeren: Tiden er inde til et definitivt brud med hele den
> muslimske verden

Så, så, nu tror jeg det er tid til at sove brandert ud, ja, ja vi VED godt
det er muhamedanernes skyld alt sammen, du har ret, så, så putte sove.

--
venligst
Ralph

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 29-01-06 23:23

Henri Gath skrev:
> Via Liberator: Ritzaus Bureau, fredag 27. januar 2006 kl. 11:58
>
> Statsministeren: Tiden er inde til et definitivt brud med hele den muslimske
> verden

Det turde desværre være ret tydeligt at der er tale om en "and", hvilket
du også selv burde have gennemskuet for længst.

Så hvorfor løber du således med falske rygter? Det virker jo sådan ca.
lige så dumt som Abu Labans idiotiske og dybt kritiserede adfærd...

Anders Peter Johnsen

Fra : NoTrabajo

Dato : 30-01-06 08:01

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i

> Det turde desværre være ret tydeligt at der er tale om en "and",
> hvilket du også selv burde have gennemskuet for længst.

Ja, men gid det ikke var en and.
--
NoTrabajo