jeg fik en god sms idag
Fra : manden

Dato : 29-01-06 22:01

hejsa jeg fik en god kæde sms idag

med denne sms opfordres i alle til at boykotte de muslimske virksomheder
( f.eks ) pizzariaer.kiosker,Q8,mv. i danmark.
Det er det samme som de gør ved vores virksomheder .pga de sølle tegninger
i en avissend denne sms til alle du kender

Ja det er giort og nu er den her også så alle jer derude send den til alle
og lad os boykotte de skide muslimer
og send en hilsen til vores statsminister og sig han ikke skal sende flere
penge til palæstinænserne,og de lande som er muslimske som får dsnak støtte

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 29-01-06 22:14

manden skrev:

> [...]
> Det er det samme som de gør ved vores virksomheder .pga de sølle tegninger
> i en avissend denne sms til alle du kender

Q8 kunne der vel være en vis ide i, eftersom det jo ultimativt ejes af
den Kuwaitiske stat.
Men hvorfor vi skal gå efter uskyldige butiksindehavere, der jo reelt
intet har med denne sag at gøre, og derved også selv være med til at
optrappe denne sag og bringe den endnu mere ud af proportioner, det
fatter jeg virkeligt ikke.

--
Mvh. Jan

www.biotopia.dk
Diskussionsforum for biseksuelle og -nysgerrige

Fra : NVJ

Dato : 29-01-06 22:44

On Sun, 29 Jan 2006 22:14:17 +0100, Jan Allan Andersen
<akkerdk@gmail.com> wrote:

> [...]
>intet har med denne sag at gøre, og derved også selv være med til at
>optrappe denne sag og bringe den endnu mere ud af proportioner, det

Så skulle det da f.eks. lige være for at boykotte diverse varer
importeret fra de arabiske lande hos den lokale grønthandler.

/NVJ

Fra : Johnny Andersen

Dato : 29-01-06 22:46

"Jan Allan Andersen" <akkerdk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> intet har med denne sag at gøre, og derved også selv være med til at
> optrappe denne sag og bringe den endnu mere ud af proportioner, det fatter

Har Arla noget med sagen at gøre? - Det var JP som bragte tegningerne.
De (muslimske land) sondre jo ikke - så hvorfor skulle vi gøre det?
De mener at vi skal tage hensyn til deres religion - og så kan de ellers
bare pisse på os og vores religion.
De gedehyrder var bare mega heldig, at deres forfædere slog deres telt op et
sted hvor der var olie..
Boycot alle vare fra mislimske lande og fra alle muslimeske butikker!

/Johnny

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 29-01-06 22:54

Johnny Andersen skrev:

> Har Arla noget med sagen at gøre? - Det var JP som bragte tegningerne.

Vi kunne ikke være mere enige her.

> De (muslimske land) sondre jo ikke - så hvorfor skulle vi gøre det?

Fordi de i Mellemøsten opfører sig som assholes overfor os, så giver det
os carte blanche til at opføre os som assholes overfør de muslimer der
bor herhjemme?
Tjae, hver person sin mening, det er ikke sådan jeg mener man bør opføre
sig, det fører kun til yderligere ekskalering af en given konflikt.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 29-01-06 22:58

> [...]
> Tjae, hver person sin mening, det er ikke sådan jeg mener man bør opføre
> sig, det fører kun til yderligere ekskalering af en given konflikt.

Så kunne det jo være, at de muslimske forretningsindehaver ville bede Abu
Laban om ikke at misinformerer... Det eneste de fatte, er når de blive ramt
på deres pengepung..

/Johnny

Fra : Jakob

Dato : 29-01-06 23:03

In article <43dd3a72$0$15789$14726298@news.sunsite.dk>, netsat_99
@yahoo.dk says...

> Så kunne det jo være, at de muslimske forretningsindehaver ville bede Abu
> Laban om ikke at misinformerer... Det eneste de fatte, er når de blive ramt
> på deres pengepung..

Og hvor meget FATTE du så ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Johnny Andersen

Dato : 29-01-06 23:05

"Jakob" <nomail@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Og hvor meget FATTE du så ?

Hvad er det lige du er uening i? - det jeg har skrevet er fakta.

/Johnny

Fra : Jakob

Dato : 29-01-06 23:10

In article <43dd3bf4$0$15784$14726298@news.sunsite.dk>, netsat_99
@yahoo.dk says...

> Hvad er det lige du er uening i? - det jeg har skrevet er fakta.

Du har INTET skrevet der tilnærmelsevis kan kategoriseres som fakta i
den virkelige verden.
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Johnny Andersen

Dato : 29-01-06 23:13

> Du har INTET skrevet der tilnærmelsevis kan kategoriseres som fakta i
> den virkelige verden.

Virkeligt... - så må du jo kunne bevise det?

/Johnny

Fra : Jakob

Dato : 29-01-06 23:20

In article <43dd3dda$0$15786$14726298@news.sunsite.dk>, netsat_99
@yahoo.dk says...

> Virkeligt... - så må du jo kunne bevise det?

Ah man må sige at den side af sagen har du selv gjort ganske godt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Johnny Andersen

Dato : 29-01-06 23:22

> Ah man må sige at den side af sagen har du selv gjort ganske godt.

Det samme kunne man jo sige om dig og dit synspunkt....

/Johnny

Fra : Jakob

Dato : 29-01-06 23:26

In article <43dd4021$0$15787$14726298@news.sunsite.dk>, netsat_99
@yahoo.dk says...

> Det samme kunne man jo sige om dig og dit synspunkt....

Ja ja hvis man ikke kan finde på noget selv.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Johnny Andersen

Dato : 29-01-06 23:31

> Ja ja hvis man ikke kan finde på noget selv.

Det eneste du har skrevet er: INTET og FATTER - ingen forklaringer på dine
synspunkter.
Måske du skulle gå i tænkeboks?

/Johnny

Fra : NVJ

Dato : 29-01-06 23:04

On Sun, 29 Jan 2006 22:46:29 +0100, "Johnny Andersen"
<netsat_99@yahoo.dk> wrote:

>Har Arla noget med sagen at gøre? - Det var JP som bragte tegningerne.

>/Johnny

Om Arla har noget med sagen at gøre... Ja i højeste grad da... det
mener man i hvert fald i lederen af Saudi Arabiens største
supermarkedskæde. Hørte i TV2 Nyhederne, at de nu afkræver en
undskyldning fra hver eneste danske virksomhed, der er repræsenteret i
området!? Nu har man sgu hørt det med...

Så Arla HAR noget med sagen at gøre... også selv om JP bragte
tegningerne... i hvert fald hvis det står til holdningen i Saudi
Arabien.

/NVJ

Fra : NVJ

Dato : 29-01-06 23:12

On Sun, 29 Jan 2006 23:03:35 +0100, NVJ <nvj1975@yahoo.dk> wrote:

>mener man i hvert fald i lederen af Saudi Arabiens største
>supermarkedskæde. Hørte i TV2 Nyhederne, at de nu afkræver en

Rettelse: Der skulle selvfølgelig stå "... det mener i hvert fald
lederen...

/NVJ

Fra : Anonym

Dato : 29-01-06 22:14

"manden" <mand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og send en hilsen til vores statsminister og sig han ikke skal sende flere
> penge til palæstinænserne,og de lande som er muslimske som får dsnak

Hvis jeg skulle vælge nogen religion, ville det
afgjort ikke blive islam, men det er ikke rigtigt at ramme sagesløse
mennesker på levebrødet.
Der er faktisk muslimer, som går ind for demokrati og vestlige
frihedsrettigheder, og selv om det måske ikke er mange nok til at ændre på
det større billede, er kollektiv boykot moralsk forkert.
Hvis vi oprigtigt ønsker, at muslimerne skal undsige ekstremisterne, bør vi
også behandle dem som
individer med egne meninger.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-01-06 22:37

"Anonym" <anonym@anonym.com> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg skulle vælge nogen religion, ville det
> afgjort ikke blive islam, men det er ikke rigtigt at ramme sagesløse
> mennesker på levebrødet.

Ingen mennesker er sagesløse.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-01-06 23:34

> [...]
> det større billede, er kollektiv boykot moralsk forkert.
> Hvis vi oprigtigt ønsker, at muslimerne skal undsige ekstremisterne, bør

Kollektiv boykot er alle forbrugeres ret! Hvis man vil sælge en vare skal
man også turde gå fallit. Det er spillets regler i kapitalistiske samfund.
Tåler man ikke at tabe skal man ikke spille med!

Fra : Nicholas

Dato : 30-01-06 01:59

> hejsa jeg fik en god kæde sms idag

hep heyyyyyyyyyy.........

> med denne sms opfordres i alle til at boykotte de muslimske virksomheder
> ( f.eks ) pizzariaer.kiosker,Q8,mv. i danmark.

hep heyyyyyyyyyyy.....hva med de kristne pizzariaer? jeg ka altså godt li
pizza!!!!
Ka vi ik bare nøjes med Q8....jeg har ingen bil!!

> Det er det samme som de gør ved vores virksomheder .pga de sølle
> tegninger i en avissend denne sms til alle du kender

Hvad er "vores virksomheder"? Jeg har sgu ikke nogen virksomhed...Jeg feder
den af på sofaen og hæver mine dagpenge...

> Ja det er giort og nu er den her også så alle jer derude send den til alle
> og lad os boykotte de skide muslimer

Hep heyyyyyyyyyyy.....Hurra for idioter

> og send en hilsen til vores statsminister og sig han ikke skal sende flere
> penge til palæstinænserne,og de lande som er muslimske som får dsnak
> støtte

Du ved vist ikke meget om palæstinensere...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-01-06 15:32

> [...]
> og send en hilsen til vores statsminister og sig han ikke skal sende flere penge til palæstinænserne,og de lande som er muslimske

Long time ago in a galaxy far away ,,,,,

Front page of the London Daily Express of 24 March 1933.
http://litek.ws/k0nsl/detox/graphs/judea_declares_war_on_germany.jpg

This "declaration" took the form of a worldwide boycott of German goods.
A week later there was an officially sanctioned boycott of Jewish shops and stores throughout Germany.

A law was passed against kosher butchering and Jewish children began experiencing restrictions in public schools.

And on and on,,

Jan Rasmussen