Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
REfill til Pixma 5200R ???
Fra : Gaffa

Dato : 29-01-06 20:59

Hvor køber jeg billigst refils til Pixma 5200R ?

Hilsen

Fra : Jakob

Dato : 29-01-06 21:45

In article <43dd1e7a$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
XXplw@privat.dk says...
> Hvor køber jeg billigst refils til Pixma 5200R ?

Vil ikke lægge hovedet på blokken men det er jeg ikke sikker på at du
kan endnu. Min søster har købt den og jeg har forhørt mig ved trykspar
hvorfor de ikke havde dem. Svaret var at de ikke var kommet på markedet
endnu men måske andre har.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Gaffa

Dato : 29-01-06 21:54

Tak for svar - så må jeg vist thy til den originale vare - nogen der kender
et sted hvor det er billigt i forhold til listeprisen ?

Hilsen
Gaffa

Fra : E.M.

Dato : 30-01-06 18:00

"Gaffa" <XXplw@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for svar - så må jeg vist thy til den originale vare - nogen der
> kender et sted hvor det er billigt i forhold til listeprisen ?

www.printmore.dk

Mvh. E.M.

Fra : Max

Dato : 29-01-06 21:53

Hej Gaffa

> Hvor køber jeg billigst refils til Pixma 5200R ?

Det gør man ikke, den eneste alternative mulighed der
foreligger i øjeblikket er at købe noget blæk og så
genfylde patronerne, det skulle kunne lade sig gøre.

Mvh Max

Fra : KsK

Dato : 29-01-06 22:35

prøv at spørge ham der sælger blæk pat. på qxl til 20 kr er næste sikke på
han kan skaffe dem
KsK

Fra : Fam.Merrild

Dato : 29-01-06 22:42

Hej
nej det kan han ikke
ingen har dem
Godt man har en 4000 til 9kr pr. stk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-01-06 23:14

KsK wrote:
> prøv at spørge ham der sælger blæk pat. på qxl til 20 kr er næste
> sikke på han kan skaffe dem
> KsK

Der er nu flere, der sælger uoriginale Canon-patroner til under 10 kr pr stk

Men IKKE til 4200, 5200 og lign. - der kan de kun skaffe originale - og så
er prisen mellem 60 og 100 kr.

Men der er da ingen tvivl om, at det kommer på et tidspunkt.

Der har i flere måneder været nogle, der har reklameret med at "De kommer
snart" - men "snart" er åbenbart et meget flydende begreb

Jan

Fra : pwee

Dato : 29-01-06 22:32

> Hvor køber jeg billigst refils til Pixma 5200R ?
>
> Hilsen

det var som pokkers..
http://www.mcs-data.dk/

se under Canon/IP5200
/pw

Fra : Jakob

Dato : 29-01-06 22:47

In article <43dd3451$0$2485$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
peewee@webspeed.dk says...

> se under Canon/IP5200

Til den pris er det vel bare originale patroner. Dem kan man selvfølglig
godt købe.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 30-01-06 14:58

On Sun, 29 Jan 2006 22:46:43 +0100, Jakob <nomail@invalid.invalid>
wrote:

>In article <43dd3451$0$2485$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
>peewee@webspeed.dk says...

>Til den pris er det vel bare originale patroner. Dem kan man selvfølglig
>godt købe.

Jeg ringede til dem, og de sagde det varuoriginale patroner, men så
vil jeg hellere give de ganske få kroner mere som originale koster.

--
Slet transportmidlet før dk
__o