Skærme
Fijala 3554
Erstatning for Viewsonic P97f+SB
Fra : Daniel KJ

Dato : 29-01-06 20:28

Hej NG,

Jeg fik anbefalet denne skærm for et halvt år siden, af et trykkeri, til
professionelt DTP. Jeg kan ikke finde den længere på edbpriser.dk så den må
vel være udgået. Findes der en skærm der er mindst ligeså god som denne
Viewsonic? Det må gerne være en CRT

På forhånd tak

MVH
Daniel KJ

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 30-01-06 09:33

"Daniel KJ" <spam@knakkergaard.org> wrote in

> [...]
> så den må vel være udgået. Findes der en skærm der er mindst ligeså
> god som denne Viewsonic? Det må gerne være en CRT

Du kan prøve at spørge dem her om de kan skaffe den:
http://www.intercondata.dk/shop/default.asp?ProductID=120042

Det kan selvfølgelig også bare være en fejl at der står 14 dage :)

Jeg har selv haft P95f for et par år siden og var meget tilfreds med den -
den var bare lidt for stor - så jeg har nu en fladskærm (Viewsonic VP201s)

/flemming

--
Skift .invalid ud med .org i min mailadresse for at sende mig en mail.

Fra : Daniel KJ

Dato : 30-01-06 15:06

"Flemming Joensson (8520)" <flemming@joensson.invalid> wrote in message
> Du kan prøve at spørge dem her om de kan skaffe den:
> http://www.intercondata.dk/shop/default.asp?ProductID=120042

De kunne desværre ikke skaffe den hjem.

Er der andre skærmmodeller der kan gå som erstatning for Viewsonic'en?

MVH
Daniel

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-06 16:41

Daniel KJ wrote:

> De kunne desværre ikke skaffe den hjem.
>
> Er der andre skærmmodeller der kan gå som erstatning for Viewsonic'en?
>
> MVH
> Daniel

Ser ikke ud til at Viewsonic laver deres P serie mere hviken er den du
er interesseret i. kig evt. på IIyama eller Mitsubishi, måske også Sony,
deres GDM-F*** serie var gode. (F400 for en 19" og F500 for en 21")