Crimp tool
Fra : Martin Schou

Dato : 29-01-06 18:37

Hejsa
Er der nogen der vil anbefale sådan en fætter som ikke er alt for dyr. Gerne
hvis der findes et sæt med lidt stik også.
De fås jo mange steder, men jeg har på fornemmelsen at der kan være forskel
i kvaliteten af den slags værktøj, så vil lige høre om I kan anbefale mig
hvor jeg skal købe den.
Hilsen Martin

Fra : Mike

Dato : 29-01-06 21:15

"Martin Schou" <no@spam.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
forskel
> i kvaliteten af den slags værktøj, så vil lige høre om I kan anbefale mig

Min er fra T-Hansen og har nu lavet
mere end 200 stik. Koster kun 129.

Mike

Fra : Martin Schou

Dato : 29-01-06 21:22

> Min er fra T-Hansen og har nu lavet
> mere end 200 stik. Koster kun 129.
>
> Mike

Ja det var godt nok billigt. Tak for oplysningen :)

Hilsen Martin

Fra : Martin Schou

Dato : 29-01-06 21:25

"Mike" <HellMichFJERNES@PC.DK> wrote in message
> Min er fra T-Hansen og har nu lavet
> mere end 200 stik. Koster kun 129.
>
> Mike

Nu kan jeg se der står den er til RJ45. Kan den så ikke klare RJ11 ?
Hilsen Martin

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 30-01-06 09:47

"Martin Schou" <no@spam.nu> wrote in

> De fås jo mange steder, men jeg har på fornemmelsen at der kan være
> forskel i kvaliteten af den slags værktøj, så vil lige høre om I kan
> anbefale mig hvor jeg skal købe den.

Bilka har et sæt med crimp tang, 50m CAT5 UTP kabel og diverse stik samt 3
stikdåser til vægmontering. 249,- gav jeg for det det synes jeg egentlig
også var en fin pris :).

/flemming

--
Skift .invalid ud med .org i min mailadresse for at sende mig en mail.

Fra : Morten Guldager

Dato : 30-01-06 19:00

2006-01-29 Martin Schou wrote
> [...]
> i kvaliteten af den slags værktøj, så vil lige høre om I kan anbefale mig

Jeg købte sådan et 200 kroners NorthQ sæt - 50 meter kabel, 20 stik,
3 vægstik plus tang plus andre småting.

Fruen crimpede 6 stik på uden en eneste fejl. (hun har en 15 år gammel
næsten ubrugt teknikker uddanelse)

/Morten

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 30-01-06 21:38

Morten Guldager skrev

:
: Jeg købte sådan et 200 kroners NorthQ sæt - 50 meter kabel, 20 stik,
: 3 vægstik plus tang plus andre småting.

Du må være en "Power Shopper" til den pris. Aldi ta'r kun 179,00 for sådan
een.

: Fruen crimpede 6 stik på uden en eneste fejl. (hun har en 15 år gammel
: næsten ubrugt teknikker uddanelse)

Du ku' nok lære noget der

Fra : Max

Dato : 30-01-06 22:07

Hej

> Du ku' nok lære noget der

Det forekommer mig da at det os der skal lære noget der :)

Mvh Max

Fra : Morten Guldager

Dato : 31-01-06 06:19

2006-01-30 Axel Hammerschmidt wrote
> [...]
>: 3 vægstik plus tang plus andre småting.
>
> Du må være en "Power Shopper" til den pris. Aldi ta'r kun 179,00 for sådan

Tjo, Aldi havde ikke pakkerne den dag jeg skulle bruge dem, så måtte
jeg en tur på nettet. Så jo, jeg har nok sluppet en halvtredser mere
end jeg skulle hvis min Aldi havde haft pakkerne den dag...

/Morten

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 31-01-06 19:01

Morten Guldager <Morten.Guldager@gmail.com> wrote:

> 2006-01-30 Axel Hammerschmidt wrote

<snip>

> Tjo, Aldi havde ikke pakkerne den dag jeg skulle bruge dem, så måtte
> jeg en tur på nettet. Så jo, jeg har nok sluppet en halvtredser mere
> end jeg skulle hvis min Aldi havde haft pakkerne den dag...

Jo da, det kender jeg godt. Bare ved at følge med i dk.edb.baerbar ser
man hvor mange indlæg der handler om Aldi tilbud. Den jeg købte var
tilfældigvis i en Aldi i Slagelse.

Man hamstrer, og så ligger man inde med en hel masse lort, som man
alligevel ikke fik brug for.

Fra : Martin Schou

Dato : 30-01-06 21:37

"Morten Guldager" <Morten.Guldager@gmail.com> wrote in message
> [...]
> 3 vægstik plus tang plus andre småting.
>
> Fruen crimpede 6 stik på uden en eneste fejl. (hun har en 15 år gammel

Kan denne tang også klare RJ11?
Hilsen Martin

Fra : Morten Guldager

Dato : 31-01-06 06:17

2006-01-30 Martin Schou wrote
> "Morten Guldager" <Morten.Guldager@gmail.com> wrote in message

> Kan denne tang også klare RJ11?

Nej, det tror jeg faktisk ikke.

/Morten

Fra : Martin Schou

Dato : 01-02-06 10:46

Nå jeg købte en TRENDnet crimper til 180 kr.. Var sikker på at den også
kunne tage RJ11.
Hilsen Martin