Pukkode?
Fra : Dann Larsen

Dato : 29-01-06 18:02

hvis man trykker forkert kode på en mobil 3 gange og den spærrer så man skal
bruge pukkoden, kan man så ordne det ved at fjerne simlåsen?

/Dann

Fra : Fischer

Dato : 29-01-06 18:43

> hvis man trykker forkert kode på en mobil 3 gange og den spærrer så man
> skal
> bruge pukkoden, kan man så ordne det ved at fjerne simlåsen?

Nej.
PUK-koden hører til SIM-kortet - ikke telefonen.
Så du skal have fat i dit teleselskab hvis du ikke kan finde PUK-koden.

*Fischer

Fra : Niels Kudsk Christen~

Dato : 01-02-06 21:39

Nej PUK-koden hører sammen med SIM kortet. SIM låsen hører
sammen med telefonen

Niels