Skal snerperi gøre sex spændende: forbuden~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-06 16:55

Min mor var en lærertype der proppede mig med kundskab og lærte mig at
stille spørgsmål, hvilket siden gjorde mig populær hos alle lærere.

På et tidspunkt havde jeg suget alt ud af hende (og lærere og
biblioteker) og gad derfor ikke besøge hende - og det gjorde hende ked
af det.

Min søn har valgt at bo nær mig, men besøger mig lidet, og jeg indser
pludselig, at det nok er samme "syndrom", blot har jeg evnet at få alt
udlevet og afreageret på 22 år, hvor min mor behøvede 66 år.

Det slår mig, at kvinders største angst er at mænd tilsvarende mister
interessen for sex.

Hvis pornofilm og litteratur blev anmeldt og belønnet(Oscars,
Nobelpriser) som kunst, ville mænd på no time vide alt og have
gennemtænkt alle erotikkens mysterier og være færdig med "naturen, det
billige skidt".

Men via en årtusindgammel, professionel, magtfuld
forbuden-frugt-smager-bedst strategi lykkes det delvis at holde
afmatning af mænds sexlyst stangen.

"Jeg har en mistanke om, at en af grundene til, at vi skaber fiktion,
er for at gøre sex spændende. Gore Vidal

"Lad os se sandheden i øjnene: Kønsorganer har ingen personlighed.
Mae West

"Næsten alt tager længere tid, end man siger, at det gør, undtagen
sex. Jim McGinn

"Vi er nu alle faretruende opmærksomme på, at samleje er lidt
kedeligt. Hvad der holdt halløjet om den "guddommelige kvinde" gående
alle disse lange, mørke arhundreder var ikke en vedvarende erektion,
men romantik. Quentin Crisp

"Drukken kone er en engel i sengen, men en djevel i huset.
Danske Ordsprog - i forlængelse af AFveksling fryder?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-06 17:03

> Det slår mig, at kvinders største angst er at mænd tilsvarende
> mister interessen for sex.

Gør man sig kostbar, opnår man tiltrækning. Kender man troldens navn,
har man magt over trolden - og han keder. Men ærlighed varer længst?

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-01-06 19:48

> Gør man sig kostbar, opnår man tiltrækning. Kender man troldens navn, har
> man magt over trolden - og han keder. Men ærlighed varer længst?

Ja og ikke nok med det, så synes jeg også, at kendt sex er det bedste sex.
altså på lang sigt.

Mvh. Brian

Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-01-06 20:40

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og ikke nok med det, så synes jeg også, at kendt sex er det bedste sex.
> altså på lang sigt.
>
> Mvh. Brian

Sludder! Det ukendte er altid det mest interessante :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-01-06 21:41

On Sun, 29 Jan 2006 20:40:07 +0100, "Jan Pedersen"
<jantheman28@hotmail.com> wrote:

>Sludder! Det ukendte er altid det mest interessante :)

Nahh det er nu en gang at få prisen i orden først :)
--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-01-06 22:16

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> Nahh det er nu en gang at få prisen i orden først :)
> --
Kvinder har jo alle deres pris...selv de gifte. Primært handler det om at
bluffe :)
Lade dem tro de får mere for det end de reelt gør :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-01-06 22:45

On Sun, 29 Jan 2006 22:15:33 +0100, "Jan Pedersen"
<jantheman28@hotmail.com> wrote:

>Kvinder har jo alle deres pris...selv de gifte

ak - ja , den evige skøge

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-01-06 23:37

Hej

> Sludder! Det ukendte er altid det mest interessante :)

Du kan da selv sludre. Du blander tingene sammen. Jeg siger ikke mest
spændende, men derimod bedste sex. Der er en væsentlig forskel.

Mvh. Brian

Fra : preben nielsen

Dato : 29-01-06 22:17

> [...]
> indser pludselig, at det nok er samme "syndrom", blot har jeg
> evnet at få alt udlevet og afreageret på 22 år, hvor min mor

Nej, der er andre grunde....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk