websms / Unotel
Fra : Thomas G

Dato : 29-01-06 16:01

Hej Alle

Har Unotel websms ? (så man er fri for at tampe i mobilen når man sidder
foran si PC).

Spørger fordi jeg overvejer at skifte fra telmore (som har denne funktion)

mvh Thomas G

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-01-06 16:11

Thomas G skrev:

>Har Unotel websms ?

Ja.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Per Bau

Dato : 29-01-06 16:12

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Har Unotel websms ? (så man er fri for at tampe i mobilen når man sidder
> foran si PC).

JA

Og også med adressebog.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Jens - Et barn man ikke kan nå.

Fra : PostMan

Dato : 02-02-06 21:06

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Har Unotel websms ? (så man er fri for at tampe i mobilen når man sidder
> foran si PC).

Ja men det koster 16 øre pr sms

Fra : Thomas G

Dato : 02-02-06 21:41

Jeg har nu skiftet ... og venter blot på et nyt sim kort.

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 03-02-06 03:50

fra hvor til hvor ?

/S

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-02-06 08:24

6400 - Sredna skrev:

> fra hvor til hvor ?

Med andre ord: Tak-indlæg bør sendes som svar i den tråd hvor de
hører hjemme.

--
Bertel

Fra : Thomas G

Dato : 03-02-06 20:38

Fra telmore (som der står i min oprindelige besked jeg har som tlf selskab
nu)
til unotel (som var det firma jeg spurgte om havde websms).

> Med andre ord: Tak-indlæg bør sendes som svar i den tråd hvor de
> hører hjemme.

Hvis du lægger mærke til mit navn ville du også kunne se at jeg sagde tak i
min egen tråd for de 3 svar jeg havde fået ...

hilsen Thomas G

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-06 21:08

Thomas G skrev:

>Hvis du lægger mærke til mit navn ville du også kunne se at jeg sagde tak i
>min egen tråd for de 3 svar jeg havde fået ...

Ja, men du har ændret overskriften og uden Re:, hvilket gør at
mange ser det som en ny tråd.

Man bør ikke ændre overskriften og, hvis man endelig af en eller
anden grund synes det er nødvendigt, så bør man sætte (var:
gammel overskrift) bagefter.

Altså: Re: TAK for svarene (var: websms / Unotel)

Det gør man så normalt kun hvis trådens emne har skiftet til
noget helt andet end det oprindelige og ikke i takkesvar.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Thomas G

Dato : 03-02-06 22:52

> Ja, men du har ændret overskriften og uden Re:, hvilket gør at
> mange ser det som en ny tråd.

ok