Dagens Hyundai. :o)
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-01-06 16:10

På min færd ned gennem Sverige i går, var det mig en usigelig glæde at
kunne spotte ikke mindre end 2 Sonata'er på svenske plader.

Af nyeste aftapning - that is.

Der kører i forvejen flere af de ældre udgaver.

Det synes jeg fanneme er godt skuldret, i Volvo/Saab - land.

Jeg er ikke engang klar over hvorledes de er prissat i forhold til de
lokale produkter.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 29-01-06 16:16

> På min færd ned gennem Sverige i går, var det mig en usigelig glæde at
> kunne spotte ikke mindre end 2 Sonata'er på svenske plader.
> Af nyeste aftapning - that is.

Jeg har endnu ikke set een i Malmö

> Der kører i forvejen flere af de ældre udgaver.

Okay?

Din udgave koster 232.000 kr - www.bytbil.com

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-01-06 16:26

On Sun, 29 Jan 2006 15:15:35 GMT, "DJ Bobo \(211 16\)"
<nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Du er så handy til det der opslags tam-tam.

Hvad kan man få af lokale produkter til den pris?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 29-01-06 16:29

> Du er så handy til det der opslags tam-tam.

Og du er ferm til at bakke med en truck - derfor må du lære at trykke på
links :)

> Hvad kan man få af lokale produkter til den pris?

V70 starter med den pris...

Fra : BJ

Dato : 29-01-06 16:41

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> V70 starter med den pris...

Nåda ... gå ind på http://www.volvocars.se og se hvad du kan få af Volvoer i
forhold til modelprogrammet i Sonata...?..du bliver vist klogere..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 29-01-06 16:42

> Nåda ... gå ind på http://www.volvocars.se og se hvad du kan få af Volvoer
> i forhold til modelprogrammet i Sonata...?..du bliver vist klogere..

Jeg slog blot op på bytbil, hvor udgangspriserne pr model er angivet...

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-06 16:45

> Nåda ... gå ind på http://www.volvocars.se og se hvad du kan få af Volvoer
> i forhold til modelprogrammet i Sonata...?..du bliver vist klogere..

Altså Sonata starter på 205000 og V70 på 235000.

Svenske kr. naturligvis.

Allan

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 29-01-06 16:47

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev i en meddelelse

> Altså Sonata starter på 205000 og V70 på 235000.

Og kan ivørigt ikke sammenlignes - denne er nok bedre:
http://www.bytbil.com/nybil2/standardcontent.asp?guid=90B53379CF8D48E081F9B18BE7C4850B&screen=standard&init=73922120060101

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 29-01-06 16:29

> Det synes jeg fanneme er godt skuldret, i Volvo/Saab - land.
>
> Jeg er ikke engang klar over hvorledes de er prissat i forhold til de
> lokale produkter.

Selv i lande hvor biler koster "næsten gratis" for nu at citere en kendt
reklame, så er der rigtigt godt salg i discountprodukter i disse lande også.
Jeg bor selv i det sønderjydske, og arbejder selv en del i vores tyske
datterselskab, og har ved selvsyn og diskussion med tyske kolleger erfaret
at langt fra alle kører rundt i en stor mercer, Audi, Porsche eller BMW...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : BJ

Dato : 29-01-06 16:33

KLIP

> På min færd ned gennem Sverige i går, var det mig en usigelig glæde at
> kunne spotte ikke mindre end 2 Sonata'er på svenske plader.

Herligt.

> Af nyeste aftapning - that is.

Sådan..

> Der kører i forvejen flere af de ældre udgaver.

Naturligvis.

> Det synes jeg fanneme er godt skuldret, i Volvo/Saab - land.

Der er også nogen derovre som ikke bare rutter med pengene og samtidig godt
kan se, kvalitet ikke udelukkende handler om "det rigtige mærke på
fronten"..

> Jeg er ikke engang klar over hvorledes de er prissat i forhold til de
> lokale produkter.

Du ville have fået penge tilbage, hvis du havde købt en Sonata 3.3 V6
automatic Exclusive i Sverige i forhold til din pris i Danmark....

Read and weap: http://www.hyundai.se/

(262.300 svenske træpenge = ca. 210.000 hårde danske kroner).

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-01-06 16:42

On Sun, 29 Jan 2006 16:32:35 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

> [...]

>Read and weap: http://www.hyundai.se/
>
>(262.300 svenske træpenge = ca. 210.000 hårde danske kroner).

Det er ikke interessant - for mig.

Det kan nemlig kun realiseres hvis man flytter derover, og det er ikke
umiddelbart tillokkende - for mig.

Det interessante er, hvad sådan en svensker må "forsage". Altså hvad
kunne han have købt af Volvo for de samme penge?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 29-01-06 16:46

KLIP

> Det interessante er, hvad sådan en svensker må "forsage". Altså hvad
> kunne han have købt af Volvo for de samme penge?

Gå først ind på http://www.hyundai.se

Skriv priser inkl.. udstyr op på modelprogrammet i Sonata.

Gå herefter ind på http://www.volvocars.se og vælg "Lav din egen potte".

Lav de forskellige pottetyper i med samme udstyr eller vælg blot laveste
model og type.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : ena

Dato : 29-01-06 16:47

> [...]
>
> Read and weap: http://www.hyundai.se/
>
> (262.300 svenske træpenge = ca. 210.000 hårde danske kroner).

Jeg har netop købt min første Hyundai - det er bil nr 3 og skal kun bruges
som "hundebil" og som reservebil når jeg roder med bimmeren eller völlen
det er en ældre en (1993) - men meget velholdt - jeg købte den org.
værkstedsmanual på e-bay - jeg er faktisk lidt imporneret over
byggekvaliteten på en så billig bil - så det er ikke sikkert det bliver min
sidste Hyundai....

Fra : Henrik B.

Dato : 29-01-06 19:08

> (262.300 svenske træpenge = ca. 210.000 hårde danske kroner).

Ja, man må konkludere at Hyundai (og Kia) er i færd med at "købe"
markedsandele på det danske marked.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : BJ

Dato : 29-01-06 19:12

KLIP

> Ja, man må konkludere at Hyundai (og Kia) er i færd med at "købe"
> markedsandele på det danske marked.

Det er jo set adskillige gange før fra vestlige producenter og pågår vist i
fuld fart pt..;)..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~