Vi vil Ikke have Danske varer
Fra : Jeppe

Dato : 29-01-06 15:09

Vi vil bestemt ikke have muslimer i Danmark, hvad skal vi bruge dem til., vi
har været rare mennesker der har kunnet stole på hinanden, i dag kan vi ikke
stole på nogen, går du på gaden kan du risikere overfald, unge arabere
overfalder alt, de tror at man kan slå på alt, sølle når man tænker på at
danskere synes at man skal elske alle.

Arabere vil slås med alle - Danskere vil elske med alle

--
Venlig hilsen

Jeppe

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 17:34

"Jeppe" <jepski@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænker på at danskere synes at man skal elske alle.
>
> Arabere vil slås med alle - Danskere vil elske med alle

Ja, og især det brune punktum..
"De vil i seng med de fleste"....

Fra : C. Overgaard

Dato : 29-01-06 17:39

> [...]
> tænker på at danskere synes at man skal elske alle.
>
> Arabere vil slås med alle - Danskere vil elske med alle

Hvis vi skal se fremad, så er tiden vel inde for Arla og ligesindede at
finde nye markeder. Se på Finland, som tog et ordentlig dyk i eksporten som
følge af sovjetunionens kollaps. De har rejst sig igen og det kan vi også.

Jeg vil ikke undlade at pege som et ægte eksempel på at et multikulturel
samfund som de sydamerikanske stater kunne være et potentiel marked.
Spaniolernes nænsomme fremgangsmåde (Uanset om vi kan lide eller ej, så får
vi også en sådan udvikling her. Vi kan kun håbe at den sker lige så nænsom),
som resulterede et et ægte multikulturel samfund, har jo skabt et enormt
markedet, som vi kunne opdyrke.

På med vanterne igen og nu kan vi "brande" vore varer helt forfra.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard

Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-01-06 18:17

"C. Overgaard" <newsgroup@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> markedet, som vi kunne opdyrke.
>
> På med vanterne igen og nu kan vi "brande" vore varer helt forfra.

Skal alle kyllinger så ikke længere halalslagtes ? Dvs. hænges op og bløde
til døde ?
Pis så skal vi til at omstille slagterierne også...pisse dyrt.

Fra : Basil

Dato : 29-01-06 19:21

Jan Pedersen skrev d. 29-01-2006 i meddelelse
<43dcf8b3$0$47000$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:
> [...]
> til døde ?
> Pis så skal vi til at omstille slagterierne også...pisse dyrt.

Det får mig til at tænke på den der enormt lange tråd om at maden i
skolerne i Kbh. :oÞ
Har de samme folk stadig en masse gode argumenter for muslim-maden og
ud med frikadellen ?
Kai

Fra : Basil

Dato : 30-01-06 17:13

Basil skrev d. 29-01-2006 i meddelelse
<mn.ec887d6179d1d76f.41521@SPAMstarmail.co.za>:
> [...]

> i Kbh. :oÞ
> Har de samme folk stadig en masse gode argumenter for muslim-maden og ud med

Ikke meget respons
Kai

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-06 17:24

Basil wrote:
> Basil skrev d. 29-01-2006 i meddelelse

> Ikke meget respons

Nok fordi at alt hvad der kan siges i den sag, er blevet sagt, og at jeg er
en der slet ikke kan se hvordan Muhammed tegningerne og de kontroverser de
har medført har noget som helst med skolemad at gøre.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."