Jabra BT200 ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 29-01-06 15:04

Jeg købte et Jabra BT200 Bluetooth headset i sommeren 2004 i Stockholm for
SEK 395,- hvilket var uhørt billigt for et Bluetooth-headset dengang. Det
skulle jeg aldrig have gjort, for det var noget rigtigt skidt. Jeg brugte
det sammen med SE T68i og senere SE T630. Lyden jeg hørte var meget
metallisk, men forståelig. Dem jeg talte med klagede over meget dårlig lyd
og ordudfald. Jeg opgav at bruge headsettet, indtil fornyligt hvor jeg
begyndte at bruge det til iskype-telefoni via pc'en. Lyden hos mig er
stadig metallisk, men dem jeg taler med er tilfreds med lyden.

Var jeg meget uheldig med mit BT200 eller er den model noget lort? Er der
andre af jer der har erfaring med Jabra BT200 headsettet? Skal man hellere
købe BT-headset fra andre end Jabra eller er deres nyere modeller, f.eks.
BT205 blevet bedre end BT200?

Jeg har set en Jabra BT205 til EUR 25,- (DKK 190,-) hos
http://www.mediamarkt.de/ i Tyskland, og overvejer at købe en sådan.

Det findes i kataloget på
http://www.mediamarkt.de/multimedia-prospekt/mmp_kw0506.pdf

Glæder mig til at høre om jeres erfaringer.

Claus

Fra : Peter

Dato : 29-01-06 15:33

Mit BT200 fungere fint, jeg har dog intet at sammenligne med, da jeg ikke
har prøvet andre.....
Men som sagt det fungere fint og lyder også fint....

Mvh.
Peter