Nokia 6230I og Jabra headset
Fra : Bo Nielsen

Dato : 29-01-06 14:35

Hejsa

har lige været ved at lege med et par 'jabra' headset 'jabra bt205' og
'jabra bt500'

Der er god lyd i dem begge og man kan nem høre hvade der bliver sagt i mic.
'jabra bt500' er som navnet "siger" det nyeste produkt og defor også meste
intressante,
det har næsten dobbelt så lang standby og tale tid som 'bt205'.

Men sammen med min Nokia 6230I virker 'bt500' mærkelig, når jeg skruer op og
ned for lyden på 'bt500' springe lyd nivuet med to takker på tlf, lydnivue
instillingen 'poper' hele tiden op på tlf og gør det hele meget irreterende
at bruge. hvor i mod 'bt205' virker logisk at bruge sammen med 6230I
jeg parret dem begge flere gange uden anden resultat.

Nogen der har erfaring 'bt205' eller 'bt500' og nokia 6230I?

Har lige prøvet 'bt500' på min SE t68i det virker også ok, t68i viser IKKE
lyd nivuet, det gør den
dog heller ikke når jeg skrue op og ned på tlf.

--
Bo Nielsen (Århus)