Sonofons E-go?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 29-01-06 14:29

Hej

Jeg har en SE K750i (Lækker telefon). Der var installeret E-go fra Sonofon
og jeg har Unotel, som mobilselskab.
Hvordan kan jeg fjerne E-go fra telefonen? Det er træls at se ikonet med
E-go.

Mvh Poul

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 29-01-06 22:15

sø 29 jan 2006 02:28:46p satte Poul Johannsen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Hvordan kan jeg fjerne E-go fra telefonen? Det er træls at se ikonet
> med E-go.

Få den reflashet med en almindelig firmware på et professionelt værksted.
f.eks. teleservice

Steven

Fra : Poul Johannsen

Dato : 31-01-06 19:12

Hej

> Få den reflashet med en almindelig firmware på et professionelt værksted.
> f.eks. teleservice

Takker det vil jeg prøver. Ellers vil jeg venter på en ny firmware, som jeg
kan flasher her fra min pc.
Har installeret sony ericsson update service. Men indtil nu var der ingen
update.
Kan man henter en dansk flash på nettet og opdaterer den på min pc?

Mvh Poul

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 04-02-06 00:50

ti 31 jan 2006 07:12:08p satte Poul Johannsen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Kan man henter en dansk flash på nettet og opdaterer den på min pc?

Det ved jeg ddesværre ikke men mon ikke man kan, ellers er det jo ret
ubrugeligt jo.

Steven