Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dårlig fokus efter rep. af Canon videokame~
Fra : Thomas H.

Dato : 29-01-06 14:34

Hej, ved godt at denne gruppe mest er til stilfoto, men prøver lige
alligevel

Jeg har lige fået mit Canon MV850i kamera tilbage fra reperation, efter 1½
måned! Det begyndte pludselig at ryge, og de har skiftet hele mainboardet.
Det virker også fint, nu ryger det ikke mere, men der er en funktion hvor
man med et tastetryk kan sætte det på uendelig fokus, det virkede fint før,
men nu er billedet helt uskarpt, dvs. at man skal om i manuel fokus og lige
køre lidt tilbage. Hvorfor pokker nu det, hvis de ikke har rørt ved
optikken? Er det noget jeg kan forlange repareret, eller skal sådan noget
bare virke næsten?`

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Jacob

Dato : 29-01-06 17:10

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> køre lidt tilbage. Hvorfor pokker nu det, hvis de ikke har rørt ved
> optikken? Er det noget jeg kan forlange repareret, eller skal sådan noget

Retur til rep.
fejlen skyldes sandsynligvis at optikken ikke er kalibreret sammen med det
nye mainboard.

Jacob