Skærme
Fijala 3554
Anbefal en 19" skærm til under 3000 kr.
Fra : KO

Dato : 13-06-01 17:23

Vil nogle ikke give deres bud på en absolut bedste skærm, i prisklassen under 3000 kr. ?

Takker
Kim

Fra : Bear

Dato : 13-06-01 18:03

> Vil nogle ikke give deres bud på en absolut bedste skærm, i prisklassen
under 3000 kr. ?

Nej, det vil ikke kunne betale sig. Hvis man vil have en ordenlig 19" koster
den mere. Du kan dog få en rigtig god 17" til den pris.

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Trickysparrow

Dato : 13-06-01 19:57

Jeg har en Lifetec 19" fra Aldi og den funker sgu da fint til 2700kr.
Jeg bruger den til spil og surf, hvorfor så ofre 4-5000kr på en "ordenlig"
skærm.
Jeg kan sgu ikke se forskel i spil alligevel.

Martin.

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 14-06-01 10:32

Jeg vil påstå at det er fordi du aldrig har siddet bag en kvalitetsskærm.

Man kan vænne sig til meget!

Kasper

Fra : Trickysparrow

Dato : 14-06-01 13:53

Jeg kan nu se i denne her gruppe at selv om folk køber skærme til langt over
5000kr
er de stadig smaskfyldt med små fejl.
Eller er de bare nogle brokrøve hvor det aldrig kan blive godt nok.

Martin.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-06-01 15:15

Trickysparrow wrote:

> Jeg kan nu se i denne her gruppe at selv om folk køber skærme til langt over
> 5000kr
> er de stadig smaskfyldt med små fejl.

Kunne det mon tænkes at folk primært skriver når de har noget at brokke sig
over? Svaret giver vist sig selv.

> Eller er de bare nogle brokrøve hvor det aldrig kan blive godt nok.

Personligt synes jeg det er glimrende at folk er villige til at dele deres
erfaringer med andre og man kan da bare lade være med at læse indlægene hvis man
synes de er irrelevante. Siden du ikke kan se forskel bør du vel bare være glad
og så hold dog din mening om os andre for dig selv. Gruppen her handler om
skærme og ikke livsfilosofi.

Mvh

Bruno

PS. Jeg har forøvrigt intet at brokke mig over på de to SONY skærme jeg har selv
om de er købt for "langt over 5000kr" .

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 14-06-01 17:59

"Trickysparrow" <martin@plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 5000kr
> er de stadig smaskfyldt med små fejl.
> Eller er de bare nogle brokrøve hvor det aldrig kan blive godt nok.

Muligvis har min Sony skærm til "langt over 5000" nogle irriterende
fejl. Men du drømmer til gengæld ikke om, hvor mange fejl jeg vil kunne
finde på en noname skærm til et par tusinde. Generelt får du en langt
bedre skarphed og holdbarhed på de dyrere skærme, og billedkvaliteten
forbliver den samme i hele skærmens levetid. Derfor kan det godt betale
sig at give lidt ekstra.

mvh
Peter

Fra : Lopez

Dato : 16-06-01 09:36

> [...]
koster
den mere. Du kan dog få en rigtig god 17" til den pris.

JA selvflg......AOC 19" KLR til 3000-3300 alt afhængig hvem der
sælger.........denne model har helt flat billedrør............men den kan
godt blive svær at opdrive pt!!.........for det er vist et "best buy"
iøjeblikket..........pris kontra ydelse.........

MVH
Lopez

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-06-01 15:22

Du bør overveje om ikke en 17' vil være bedre for jo større skærmen desto sværre bliver det
at overse evt. problemer den måtte havde. Men ellers er det bedste du kan gøre at gå en tur
i byen og se på nogle forskellige skærme for smag og behag har bestemt også noget at sige.

Mvh

Bruno