Hjælp med popup i menu.
Fra : Ikarus

Dato : 15-12-00 15:14

Min problem:
Jeg har sådan en på en side:

<select name=select11 valves
onChange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'_top')"
class="lst">
<option value="">Rotary valves:</option>
<option value="RV/AK23.htm">Artik</option>
<option value="RV/Dk243.htm">Duken</option>
<option value="RV/SMK.htm">Smark</option>
</select>

"En exemple på www.sun.dk ( VÆLGE ET EMNE )"

Det jeg vil er, at når du vælger et Emne i menuen, så pop'er et window frem,
som man kan adjustere brede, højde, placering på skærm,og alt det andet..
Kan man ikke lave noget i stil med :

OnChange="popup.function()" ( just a gess )
hvordan laver man det ?

Hilsen
Alexandre

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-12-00 15:20

Ikarus wrote:

> OnChange="popup.function()" ( just a gess )

Det var da tæt på:

onChange="window.open('kilde.html','navnPaaDetteVindue','width=200,height=300')"

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Ikarus

Dato : 15-12-00 15:31

tak for den meget hurtig svar
kan du så hjælpe mig med resten , hvis det ikke er at bede for meget .
Her mener jeg med placering på skærmen,unden toolbars,no resize , no
statusbare og alt det.
Tak engang til.

Fra : Ikarus

Dato : 15-12-00 15:51

Tjæææ .. det virker ikke efter som det var mening.
når man vælger fra listen er der mange OPTIONS som hver skal åbne sine egen
window frem , eller pop window.
jeg kan ikke få den til at fungere...
måske er der en som har forstand på det som kan hjælpe ?

hilsen
Alexander

Fra : Kjaer og Monsson

Dato : 17-12-00 11:16

Ikarus <reply@news.dk> skrev:
> [...]
> window frem , eller pop window.
> jeg kan ikke få den til at fungere...
> måske er der en som har forstand på det som kan hjælpe ?

Prøv i gruppen
dk.edb.internet.webdesign.clientside
Bare et forslag.

Hilsen Peter

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-12-00 12:11

Ikarus wrote:

> jeg kan ikke få den til at fungere...
> måske er der en som har forstand på det som kan hjælpe ?

Kom med en URL hvor vi kan se det, så er det en del nemmere at fikse

FUT: dk.edb.internet.webdesign.clientside da spørgsmål og javascript
hører hjemme der.