Tis i glas, sir EB, vedr drugrape(næsten)
Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-06 10:00

En skråsikker, bevisløs speciallæge docerer i EB dd at drugrape er
vildt almindelig og den "perfekte forbrydelse" for med downeren GHB =
"fantasy" kan bedøvelsesmidlet ikke spores efter 6 timer.
Altså bør pigen have i sin taske en plastikbeholder med skruelåg(jeg
foreslår mælkeemballager fra bageren - kan foldes sammen så de intet
fylder, før påfyldning)

Indtil beviser må vi anse alt for løgn.
Iøvrigt er der halveringstid for al kemi i urin og kan sikker analyses
leveres indtil 6 timer efter at "pigen er drugged af en spiked drink"
så kan længe efter gives en knap så sikker analyse, og da intet sådant
nævnes, er medierne og pigeløgnene nok gået i selvsving som
sædvanligt.

Utroligt så ukritisk alle er - incl anklagemyndighed - når en pige har
anklage med djævle=mænd

At jeg selv nok får justitsmorddom og at politi der forhørte mig var
klart gejlet op af hinanden/chef/falskanmelder, har givet mig indsigt
i hekseprocesser mod pædofilie og voldtægtsforbrydere m.m.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-01-06 12:07

> En skråsikker, bevisløs speciallæge docerer i EB dd at drugrape er
> vildt almindelig og den "perfekte forbrydelse" for med downeren GHB =
> "fantasy" kan bedøvelsesmidlet ikke spores efter 6 timer.

Det er i øvrigt en typisk artikel om emnet. Der bliver vævet, sagt direkte
urigtige ting, blandet ting sammen og udeladt vigtig information. Sådanne
udtalelers fra læger og politi er kun med til at styrke min tro på, at "drug
rapes" mest af alt er vandrehistorier uden sammenhæng med realiteterne.

Men lægerne og politiet får selvfølgelig lidt publicity (der altid er godt,
når man er på finansloven), forældre til døtre en forskrækkelse og pigerne
selv en behagelig sitren ved tanken om alle de voldtagende mænd, der lurer
derude i nattelivet. Vi andre kan bare føle os snydt for al den gratis
narko, man åbenbart skal være pige for at få hældt i sin drink.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-06 16:28

> [...]
> de voldtagende mænd, der lurer derude i nattelivet. Vi andre kan
> bare føle os snydt for al den gratis narko, man åbenbart skal være

Forbrydelsen er ikke "den perfekte" men den INTERESSANTESTE, for hvis
det nogensinde var lykkedes at påvise en grim karl bag en
ikke-vandrehistorie, så var han vel undersøgt for de sære motiver.

Ingen gider da bolle en bevidstløs pige.

Alene denne banalitet gør EB til letgennemskuelig løgner - og at læger
beredvilligt lyver som EB ønsker, viser noget om denne korrupte
behandlerstand, som alt for få gennemskuer.