burde Abu Laban ikke undskylde istedet ?
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 29-01-06 09:54

var det ikke nærmere Abu Laban der burde give det danske folk en
undskyldning og i mellemøsten sige sandheden, dels for at lyve med alle de
muslimer han repræsentere ( som ikke ved det og ikke eksistere ) og for at
sende snesevis af imam'er afsted på en løgne-udflugt til mellemøsten for at
piske en stemning op.

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-06 10:18

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> wrote in
message news:43dc82a5$0$117$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> eksistere ) og for at sende snesevis af imam'er afsted på en
> løgne-udflugt til mellemøsten for at piske en stemning op.

Straffer du en hund for at pisse på gulvtæppet?
Kan du få den til at give en undskyldning?

Hvis der var empati og næstekærlighed i Laban-typer så sku de gøre
noget for syge der ikke kan få medicin, fordi man har krævet dansk
medicin væk fra apotekerne, her link om Novo

som jeg glemte i trådstart netop sendt

http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=433160

Fra : manden

Dato : 29-01-06 11:45

> [...]
>
> Hvis der var empati og næstekærlighed i Laban-typer så sku de gøre noget
> for syge der ikke kan få medicin, fordi man har krævet dansk medicin væk

de er sgu ikke værd at diskuterer,de kan bare rejse hjem hvis de er
utilfredse,og så lad os boykotte deres vare og deres forretninger her i
danmark
manden

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 11:50

"manden" <mand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> de er sgu ikke værd at diskuterer,de kan bare rejse hjem hvis de er
> utilfredse,og så lad os boykotte deres vare og deres forretninger her i
> danmark

De har jo en del grøntsagsforretninger, som jo kunne gå hen og lide last i
denne tid.
En god gang smørsyre i hver af deres shawarma-bixe og grøntsagsbutikker, så
skal du bare se løjer.

J.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 29-01-06 11:57

Jim wrote:
> [...]
> denne tid.
> En god gang smørsyre i hver af deres shawarma-bixe og grøntsagsbutikker, så

Jim. Det er et vildspor. Hvorfor ødelægge folks inventar ved hærværk?
Det er tankegangen fra 2. verdenskrig, der gerne skulle høre en fjern
fortid til. Hellere boykot (kald det: forbrugerens *eget* frie valg)
fremfor at nedlade sig til andres niveau.

Civiliseret demokrati gør at vi alle må håndtere og vælge imellem
forskellige udtryksformer.

Henrik, Dianalund
....Vi er alle Adams børn, og alle holder vi af pandekage
"Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 12:11

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> er tankegangen fra 2. verdenskrig, der gerne skulle høre en fjern fortid
> til. Hellere boykot (kald det: forbrugerens *eget* frie valg) fremfor at

Hvad skete der da under anden verdenskrig, som kan sammenlignes med nutidens
hændelser?

> Civiliseret demokrati gør at vi alle må håndtere og vælge imellem
> forskellige udtryksformer.

Hvis muhammedanerne skal bekæmpes, så skal vi anvende deres egne våben.
Husk på, hvad man gjorde i situationen OL München 1972.

J.

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 29-01-06 12:35

Jim skrev i meddelelsen <43dca2b1$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

>Hvis muhammedanerne skal bekæmpes, så skal vi anvende deres egne våben.
>Husk på, hvad man gjorde i situationen OL München 1972.

Du mener sende agenter til Norge og dræbe en eller anden tilfældig araber ?

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 12:34

?

Fra : Martin Andersen

Dato : 29-01-06 13:21

Jim wrote:

> ?
Den forstod du ikke ?
Den israelske efterretningstjeneste (Mossad) sendte en agent til Norge der
henrettede en uskyldig.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/119404.stm

Martin.

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 13:32

"Martin Andersen" <andersen.martin@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Den forstod du ikke ?
> Den israelske efterretningstjeneste (Mossad) sendte en agent til Norge der
> henrettede en uskyldig.
> http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/119404.stm

Det var nu ikke den, for mig iøvrigt ukendt historie, jeg havde i tankerne.
Israelerne henrettede tilsvarende antal palæstinensere i israelske fængsler.
Og så bare lige for at får en ting på plads.
Har man valgt at være muslim, så er man skyldig, hvis man ikke aktivt
bekæmper islamsk terrorisme.

J.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 30-01-06 02:45

Jim wrote:
> Har man valgt at være muslim, så er man skyldig, hvis man ikke aktivt
> bekæmper islamsk terrorisme.
> J.

Noget af en omskrivning af Retsplejelovens principper om, at man er
uskyldig indtil det modsatte er bevist.

Definer lige hvordan en muslimsk kvinde (f.eks. i kørestol) aktivt
skulle "bekæmpe islamisk terrorisme"... Sådanne nuancer mistes, når der
forsøges at generalisere udover det sædvanlige.

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 30-01-06 02:42

Martin Andersen wrote:
> Den forstod du ikke ?
> Den israelske efterretningstjeneste (Mossad) sendte en agent til Norge der
> [...]

De små ord "former" og "retired" skal nok læses for at få hele meningen
med... Blot en tanke.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 30-01-06 02:39

Jim wrote:
> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Hvad skete der da under anden verdenskrig, som kan sammenlignes med nutidens
> hændelser?

Tanken om "smørsyre i hver af deres shawarma-bixe..." minder uvægerligt
om højreekstremistiske ideer om hvordan man fører debatten helt ned
under gulvbrædderne. Den slags angreb der dengang foregik imød jøder
behøver man ikke gentage overfor muslimer.

Selvom jeg forstår at sindene kommer i kog over denne ideologi som Abu
Laban repræsenterer, så er der ingen grund til at vi ender som
Jugoslavien i borgerkrigslignende tilstande.

Boykot er langt det mest effektive. Q8 er herfra strøget af listen over
steder hvor jeg køber min benzin f.eks.

> Hvis muhammedanerne skal bekæmpes, så skal vi anvende deres egne våben.
> Husk på, hvad man gjorde i situationen OL München 1972.

Jeg vil støtte dig så langt, at hvis en person forsøger at gå til angreb
- eller truer med at skade hjem, familie m.v. - så er der slet ingen
tvivl: så vil personEN få gengældelse. Men derfra og så til at eskalere
begivenhederne er der altså lang vej. Forsvaret af sin person og sit
hjem er grundlovssikret.

Men hvis du møder alle "fremmede" med en forud defineret forventning om,
at alle kan skæres over en kam, forstår jeg godt hvis du ikke kender
nogen muslimer overhovedet. De findes i mange forskellige udgaver -
nogle af dem ganske velintegrerede endda.

Fra : Mendoza

Dato : 29-01-06 14:12

Henrik Vestergaard wrote:

> [...]
> fortid til. Hellere boykot (kald det: forbrugerens *eget* frie valg)
> fremfor at nedlade sig til andres niveau.

Fuldstændigt korrekt.

Mendoza

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 12:47

Jim wrote:
> [...]
> last i denne tid.
> En god gang smørsyre i hver af deres shawarma-bixe og
> grøntsagsbutikker, så skal du bare se løjer.

Hmm, det undrer mig ikke at du vil bruge metoder som andre tager afstand
fra.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 13:11

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, det undrer mig ikke at du vil bruge metoder som andre tager afstand
> fra.

Man skal benytte deres egne våben, hvis man skal bekæmpe dem.
Man skal gøre deres handel med varer totalt umuligt.
Da jeg ikke selv handler i muhammedanerbutikker, så er der andre metoder.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 13:15

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Man skal benytte deres egne våben, hvis man skal bekæmpe dem.

Hvilke forretninger herhjemme har de gjort lignende ved?

> Man skal gøre deres handel med varer totalt umuligt.

Det må da være op til folk selv, eller mener du ikke at der skal være
demokrati i Danmark?

> Da jeg ikke selv handler i muhammedanerbutikker, så er der andre
> metoder.

Hvilke, ud over smørsyre?

Du er godt klar over at du bevæger dig i et infantilt plan, ikke?

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 13:28

> Hvilke forretninger herhjemme har de gjort lignende ved?

> Det må da være op til folk selv, eller mener du ikke at der skal være
> demokrati i Danmark?

Du blander tingene sammen.
Du er ikke loyal over for danmark og danskerne, men du er tilsyneladende
godt og grundigt styret af dine familiemæssige relationer.

Ditto!

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 13:33

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du blander tingene sammen.

Nope.

> Du er ikke loyal over for danmark og danskerne, men du er
> tilsyneladende godt og grundigt styret af dine familiemæssige
> relationer.

Nej, jeg følger demokratiets spilleregler og den Danske lovgivning, det gør
*du* ikke!

> Ditto!

Det vil jeg overlade til andre at svare på, men du svarer til gengæld ikke
på mine spørgsmål!
Var de for svære?

Fra : Mendoza

Dato : 29-01-06 14:23

Allan Riise wrote:

> Det vil jeg overlade til andre at svare på, men du svarer til gengæld
> ikke på mine spørgsmål!
> Var de for svære?

Nu er du ikke selv for ivrig efter at svare på islam-kritiske spørgsmål.....

Mendoza

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 14:27

Mendoza wrote:

> Nu er du ikke selv for ivrig efter at svare på islam-kritiske
> spørgsmål.....

Jo da, så længe at de er relevante og ikke kun er stillet af personer der,
uanset hvad man kommer med af argumenter, stædigt fastholder en nedladende
og forhånende holdning, og så var spørgsmålet jo hvem der var infantil i
dette spørgsmål som tråden her omhandler.
At ville have borgerkrig og kaste med smørsyre, i stedet for dialog og
forsøge at nærme sig hinanden, det er forskellen på Jim og jeg, hvor Jim
står for det første, jeg for det andet.

Fra : Mendoza

Dato : 29-01-06 14:36

Allan Riise wrote:

> [...]
> forsøge at nærme sig hinanden, det er forskellen på Jim og jeg, hvor
> Jim står for det første, jeg for det andet.

I tråden "boycot arabiske produkter" har du ikke svaret på spørgsmålet om
hvad muslimske lande gør bedre end demokratier. Hvad er alle de ting vi kan
lære af dem? Ud over at "hjælpe de svage", hvilket vi også gør, endda bedre
end de muslimske lande.

Mendoza

Fra : Mendoza

Dato : 29-01-06 14:17

Jim wrote:

> Man skal benytte deres egne våben, hvis man skal bekæmpe dem.
> Man skal gøre deres handel med varer totalt umuligt.
> Da jeg ikke selv handler i muhammedanerbutikker, så er der andre
> metoder.

I et demokrati bruger vi ikke vold. Den slags overlader vi til de primitive
muslimske samfund. I tilfælde af angreb vil vi dog vide at forsvare os selv
og demokratiet, derom ingen tvivl.

Mendoza

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 14:28

Mendoza wrote:

> I et demokrati bruger vi ikke vold. Den slags overlader vi til de
> primitive muslimske samfund. I tilfælde af angreb vil vi dog vide at
> forsvare os selv og demokratiet, derom ingen tvivl.

Jim taler jo *ikke* om udefra kommende angreb, men en krig, Kristne imod
Muslimer, her i landet!

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 16:43

> Jim taler jo *ikke* om udefra kommende angreb, men en krig, Kristne imod
> Muslimer, her i landet!

Hvis ikke det er gået op for dig, så er den startet.

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 16:51

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis ikke det er gået op for dig, så er den startet.

Det er gået op for mig, at visse der kalder sig kristne er gået i verbal
krig imod Muslimer, men du har altså stadig ikke svaret på de spørgsmål jeg
gav dig tidligere i denne tråd.

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 16:57

> Det er gået op for mig, at visse der kalder sig kristne er gået i verbal
> krig imod Muslimer, men du har altså stadig ikke svaret på de spørgsmål
> jeg gav dig tidligere i denne tråd.

Kender jeg ikke noget til. Jeg er ikke kristen.

Fra : Mendoza

Dato : 29-01-06 14:51

Allan Riise wrote:

> Jim taler jo *ikke* om udefra kommende angreb, men en krig, Kristne
> imod Muslimer, her i landet!

Hvis vi bliver provokeret til en borgerkrig vil vi også vide at forsvare os
selv. Og vi vil vinde over antidemokratiske, underudviklede kræfter, stol på
det. Vi vil ikke tillade at vort samfund bliver sat tilbage til et primitivt
niveau, hvor der ikke er ligeret mellem kvinder og mænd, og hvor en religion
skal diktere madvaner og klædedragt.

Mendoza

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 16:42

"Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> I et demokrati bruger vi ikke vold. Den slags overlader vi til de
> primitive muslimske samfund. I tilfælde af angreb vil vi dog vide at
> forsvare os selv og demokratiet, derom ingen tvivl.

Hvem sagde noget om vold?

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 16:52

Jim wrote:
> "Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem sagde noget om vold?

Det har du jo gjort, ikke?

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 16:58

> Det har du jo gjort, ikke?

Hvor?

Fra : E.M.

Dato : 29-01-06 18:41

> [...]
> denne tid.
> En god gang smørsyre i hver af deres shawarma-bixe og grøntsagsbutikker,

Du må ikke glemme at det her er en kamp om demokrati og ytringsfrihed, man
kan ikke forsvare demokratiet ved at bruge udemokratiske metoder, gør man
det har man tabt på forhånd, nej, lad være med at handle hos dem, det virker
langt bedre.

E.M.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 30-01-06 02:49

E.M. wrote:
> [...]
> det har man tabt på forhånd, nej, lad være med at handle hos dem, det virker

Helt enig. Demokrati *er* frihed under ansvar - ansvaret for at handle
korrekt overfor sine medmennesker så længe disse opfører sig normalt
anstændigt (læs: civiliseret).

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 12:08

> [...]
> de er sgu ikke værd at diskuterer,de kan bare rejse hjem hvis de er
> utilfredse,og så lad os boykotte deres vare og deres forretninger her i

Man skal ramme Laban, hvis man kan komme i nærheden af ham.
Det er det svin, der har startet lavinen.
Han har i den grad provokeret det danske samfund til at tage sagen i egen
hånd.
Men vi kan jo starte med at boycotte alle varer fra arabiske lande.
Ikke at jeg i forvejen købte varer fra arabiske lande, men butikkerne kan
ganske enkelt fjerne varene fra hylderne.
Mon vi importerer noget fra Indonesien?
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/id.html

Umiddelbart kan jeg ikke se, hvad vi skulle kunne bruge fra den mest
folkerige islamiske stat Indonesien.
Man eksporter en smule gas, men det får vi ikke noget af her.
Vi er jo selvforsynende.

J.

Fra : E.M.

Dato : 29-01-06 18:45

> [...]
> folkerige islamiske stat Indonesien.
> Man eksporter en smule gas, men det får vi ikke noget af her.

Der bliver lavet en del computerudstyr i Indonesien.

E.M.

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 20:34

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Der bliver lavet en del computerudstyr i Indonesien.

Ikke noget, vi ikke kan få produceret i Kina eller Indien.

Fra : E.M.

Dato : 29-01-06 20:38

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke noget, vi ikke kan få produceret i Kina eller Indien.

Problemet er bare at de ikke har kapacitet til det, det kan kun betyde
væsentligt højere priser.

E.M.

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 20:43

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Problemet er bare at de ikke har kapacitet til det, det kan kun betyde
> væsentligt højere priser.

Vrøvl.
Kan du forresten ikke lige nævne de mange danske virksomheder, der får deres
computerudstyr lavet i Indonesien?

J.

Fra : E.M.

Dato : 29-01-06 20:59

> Vrøvl.
> Kan du forresten ikke lige nævne de mange danske virksomheder, der får
> deres computerudstyr lavet i Indonesien?

Hvem har nævnt noget om danske virksomheder? alle bruger de samme
komponenter om det så er Amitec, Dell eller et hvilket som helst andet
firma, komponenterne kommer fra de samme leverandører, hvis Indonesien
bortfalder som leverandør opstår der flaskehalse og dermed stigende priser,
det har vi set gang på gang.

E.M.

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 21:05

> [...]
> firma, komponenterne kommer fra de samme leverandører, hvis Indonesien
> bortfalder som leverandør opstår der flaskehalse og dermed stigende

Ergo har det ingen betydning, hvad Indonesien måtte foretage sig i denne
sag.

Fra : E.M.

Dato : 29-01-06 21:11

> Ergo har det ingen betydning, hvad Indonesien måtte foretage sig i denne
> sag.

Du mener altså ikke at stigende priser på komponenter vil gøre sig bemærket
på udsalgsprisen? tror du virkelig at Dell & co. selv æder den stigning?,
nej den slår fuldt igennem på udsalgsprisen endda + moms.

E.M.

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 21:35

> Du mener altså ikke at stigende priser på komponenter vil gøre sig
> bemærket på udsalgsprisen? tror du virkelig at Dell & co. selv æder den
> stigning?, nej den slår fuldt igennem på udsalgsprisen endda + moms.

Hvad er det lige, der er så specielt ved produkterne fra Indonesien, at de
kommer til at koste mere end varene, der sælges til USA?
Og nævn mig lige, hvilke komponenter, der produceres i Indon.
Creative bliver produceret i Singapore, som godt nok ligger i nærheden af
Indon. og har knap 15% muhamedansk befolkning. Men det er vist ikke nok til
at føle sig truet af Singapore.
Maxtor ligeså, også fra Singapore.

Men for lige at give et eks. på et alternativ på leverandører af elektronik.
Mit motherboard, et Gigabyte, er produceret i Taiwan, hvor en meget stor del
af pc-elektronik er produceret.

Fra : E.M.

Dato : 30-01-06 16:06

> Hvad er det lige, der er så specielt ved produkterne fra Indonesien, at de
> kommer til at koste mere end varene, der sælges til USA?

Der er ikke noget specielt, du forstår åbenbart ikke at hvis en
storleverandør af ligegyldigt hvilken komponent falder ud, vil priserne
stige fordi de andre leverandører ikke kan følge med, det så vi for nogle år
siden da en stor del af ram-produktionen faldt ud på grund af storm eller
jordskælv, jeg kan ikke huske det præcist, da steg priserne på ram til det
dobbelte i løbet af et par måneder.

E.M.

Fra : Jim

Dato : 30-01-06 16:19

> [...]
> eller jordskælv, jeg kan ikke huske det præcist, da steg priserne på ram
> til det dobbelte i løbet af et par måneder.

Lad mig så svare på en anden måde.
Der er foretaget prisaftaler, så vi mærker nok ikke nogen prisstigning her i
lille Danmark, da vi er en meget lille aftager.
Og jeg kan godt bruge en 50'er mere på en pc, hvis den handles i Bilka.
Men det gør den ikke. Det er ikke verdens undergang.

J.

Fra : E.M.

Dato : 30-01-06 17:57

> Lad mig så svare på en anden måde.
> Der er foretaget prisaftaler, så vi mærker nok ikke nogen prisstigning her
> i lille Danmark, da vi er en meget lille aftager.

Hvad er det for nogle prisaftaler? komponenter handles til dagspris som
bestemmes af udbud og efterspørgsel, det kan svinge enddog ganske meget.

E.M.

Fra : Norma

Dato : 30-01-06 18:04

Abu Laban burde undskylde for at stoppe danskeres ører med vat.

Og journalisterne burde undskylde for ikke at forfølge deres spørgsmål
bedre, når de har ham i studiet.
En gang imellem bør høfligheden vige for oplysningen.

Norma

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 10:41

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sende snesevis af imam'er afsted på en løgne-udflugt til mellemøsten for

http://www.danskfolkeparti.dk/sw/frontend/newsletterpreview.asp?id=356&template_id=13&mbid=19123

Selvfølgelig skal de det.
Og ydermere bør den danske ambassadør i S.A. hjemkaldes til regulær
skideballe og fyres på gråt papir for usømmelig og utilstedelig opførsel på
TV.
http://www.danskfolkeparti.dk/sw/frontend/newsletterpreview.asp?id=357&template_id=13&mbid=19123
Var der nogen, som sagde over-dhimmi?

J.

Fra : Barfly.

Dato : 29-01-06 11:37

> [...]
> sende snesevis af imam'er afsted på en løgne-udflugt til mellemøsten for

man kan undre sig over hvad feks Abu Laban mener han har ud af at blive
udstillet som en tvivlsom person,-er han virkeligt ikke klogere?,-det eneste
de har opnået er selv moderate politkere fra S, SF, B har fået nok af ham,og
at dem som 'er' noget i de muslimske kredse bliver isoleret yderligere da
ingen politkere tør stole på dem. Naser Khader tror jeg er en af dem som
virkeligt forstår den tankegang og vrede/misundelse muslimer har mod den
vestlige værdier, jeg har dyb respekt for ham, desværre bliver han jo også
udsat for en del chikane.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 29-01-06 11:52

Barfly. wrote:
> [...]
> vestlige værdier, jeg har dyb respekt for ham, desværre bliver han jo også

På engelsk har man det smukke ordsprog: "He is his own worst enemy"...

Faktisk er selvmål en stor fornøjelse. Andre behøver slet ikke afsløre
noget. Bare lad manden tale og han vil selv skabe fundamentet for sin
egen fyring - hvis sådanne "kan" fyres.

Fra : Joakim Von And

Dato : 29-01-06 13:19

> [...]
>
> Faktisk er selvmål en stor fornøjelse. Andre behøver slet ikke afsløre
> noget. Bare lad manden tale og han vil selv skabe fundamentet for sin egen

I al fairness hører det dog også med til historien, at sympatien for manden
i forvejen kan ligge på et meget lille sted og at enhver udtalelse han end
måtte fremkomme med bliver vendt imod ham.

Fra : Per Rønne

Dato : 29-01-06 13:49

Joakim Von And <ncm_ab@hotmail.com> wrote:

> I al fairness hører det dog også med til historien, at sympatien for manden
> i forvejen kan ligge på et meget lille sted og at enhver udtalelse han end
> måtte fremkomme med bliver vendt imod ham.

Ja, Abu Laban kan da kun minde om patriarken Jakobs svigerfar - hvad var
det nu han hed ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Joakim Von And

Dato : 29-01-06 14:03

> Ja, Abu Laban kan da kun minde om patriarken Jakobs svigerfar - hvad var
> det nu han hed ...

Du er vist en værre laban, Per.

Fra : Per Rønne

Dato : 29-01-06 14:52

Joakim Von And <ncm_ab@hotmail.com> wrote:

> Du er vist en værre laban, Per.

Det kunne nu aldrig falde mig ind at lade nogen trælle syv år for Leah -
alene af den grund at jeg ikke har nogen døtre .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk