Abu Laban: Vi snyder ikke - vi misinformer~
Fra : B. Nice

Dato : 29-01-06 08:53

Den mand er efterhånden nået ret højt op på min "Du irriterer
mig"-liste.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/01/29/025140.htm?rss=true

Fra : Per Rønne

Dato : 29-01-06 09:17

B. Nice <b__nice@hotmail.com> wrote:

> Den mand er efterhånden nået ret højt op på min "Du irriterer
> mig"-liste.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/01/29/025140.htm?rss=true

Tjae:

Nogle foreninger er ikke blevet spurgt
Desuden er nogle af dem, der står på listen, slet ikke blevet spurgt.
Det gælder for eksempel Vejle Ungdoms- og Kulturforening.

- Jeg har aldrig bedt om at blive skrevet på den liste, siger formanden
Yakub Ekici. Faktisk mener jeg slet ikke, at delegationen skulle tage
til Mellemøsten for at diskutere de her profettegninger. Det kan vi
sagtens diskutere åbent her i Danmark, siger han.

Abu Laban indrømmer, at hans folk misinformerer, men afviser, at fejlene
er udtryk for bevidst snyd.

- Man kan sige, at listen viser sandheden plus moms, siger Abu Laban.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin K

Dato : 29-01-06 20:48

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> - Man kan sige, at listen viser sandheden plus moms, siger Abu Laban.

LOL

--
Martin K

Progressiv, frisindet, tolerant, miljøbevidst og pro-life
Ja til forståelse og mangfoldighed, nej til hetz

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 10:43

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den mand er efterhånden nået ret højt op på min "Du irriterer
> mig"-liste.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/01/29/025140.htm?rss=true

Smid dyret i et bur og send det til sydpolen.
Og giv ham en pose flæskesvær med i lommen, så han har noget at tygge på.

J.

Fra : manden

Dato : 29-01-06 11:47

Fra : Wilstrup

Dato : 29-01-06 12:08

"manden" <mand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

Det må være herligt at du sådan helt anonymt kan genere dine medmennesker,
hva'? - får du det bedre med dig selv at du kan lukke det nonsens ud eller
er du blot en stakkels dumrian i dette spil?
--
Wilstrup

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 12:13

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hva'? - får du det bedre med dig selv at du kan lukke det nonsens ud eller
> er du blot en stakkels dumrian i dette spil?

Siden hvornår har muhammedanere været vores medmennesker?

Men du er og bliver dhimmi.

J.

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 29-01-06 12:42

Jim skrev i meddelelsen <43dca344$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

>Siden hvornår har muhammedanere været vores medmennesker?

De er jo lige så meget skabt i Gud's billede som os andre og har alle
potentiale for at erkende deres vildfarelse og anerkende Jesus som
deres frelser.

Dermed ikke sagt at man ikke kan indføre restriktioner over for dem hvis
ikke de opfører sig ordentligt; men det er en anden historie.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 13:12

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> De er jo lige så meget skabt i Gud's billede som os andre og har alle
> potentiale for at erkende deres vildfarelse og anerkende Jesus som
> deres frelser.

Spar mig venligst for bibelske argumenter.
Jeg lever ikke efter nogen religiøs bog.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 13:17

Jim wrote:
> "Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Spar mig venligst for bibelske argumenter.
> Jeg lever ikke efter nogen religiøs bog.

Sikkert ikke, du bruger denne i stedet!

http://help.boomtown.net/da_dk/help/guide.view.php?id=43941;dogtag=help_guides_game

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 13:26

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Sikkert ikke, du bruger denne i stedet!
>
> http://help.boomtown.net/da_dk/help/guide.view.php?id=43941;dogtag=help_guides_game

Nej, jeg kunne ikke drøme om at sidde og lege med joystick.
Hvis det endelig en dag skulle komme til væbnet kamp mod muhammedanerne, så
foretrækker jeg den ægte vare.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 13:31

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg kunne ikke drøme om at sidde og lege med joystick.

Så paaer det jo også med dette spil, det er ikke til at spille med joystick,
det er med tastaturet.

> Hvis det endelig en dag skulle komme til væbnet kamp mod
> muhammedanerne, så foretrækker jeg den ægte vare.

Jamen så undrer det mig at du ikke er i Israel, der kan du jo få din lyst
styret, endda helt uden at blive retsforfulgt.

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 13:34

> Så paaer det jo også med dette spil, det er ikke til at spille med
> joystick, det er med tastaturet.

Der kan du bare se. Jeg er ikke bekendt med spillet.
Jeg spilder ikke min tid med pjat.

> Jamen så undrer det mig at du ikke er i Israel, der kan du jo få din lyst
> styret, endda helt uden at blive retsforfulgt.

Jeg foretrækker at kæmpe herhjemme, hvor vi får brug for militære
ressourcer, når muhammedanerne skal væk.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 13:37

Jim wrote:
> [...]
> Jeg spilder ikke min tid med pjat.

> Jeg foretrækker at kæmpe herhjemme, hvor vi får brug for militære
> ressourcer, når muhammedanerne skal væk.

Billig udmelding da det aldrig vil ske.

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 13:38

> Billig udmelding da det aldrig vil ske.

Du drømmer.

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 13:40

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du drømmer.

Nope, jeg er realist, du er liderlig efter at slå ihjel.

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 13:56

> Nope, jeg er realist, du er liderlig efter at slå ihjel.

Du drømmer, sagde jeg.

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 14:01

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du drømmer, sagde jeg.

Påvis hvornår og hvorfor det skulle blive nødvendigt, og under hvilken
regering, underforstået hvilke partier der ville give grønt lys for en de
facto borgerkrig?

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 16:46

> Påvis hvornår og hvorfor det skulle blive nødvendigt, og under hvilken
> regering, underforstået hvilke partier der ville give grønt lys for en de
> facto borgerkrig?

Jeg sagde, du drømmer, og nu skal du vågne, så du kan se, at krigen er
startet.

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-06 16:52

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sagde, du drømmer, og nu skal du vågne, så du kan se, at krigen er
> startet.

Hvor henne, er det her i landet du skriver om?

Fra : Jim

Dato : 29-01-06 16:57

> Hvor henne, er det her i landet du skriver om?

Hvad kalder du Abu Labans 5.kolonnevirksomhed mod JP og det danske
erhvervsliv?

J.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 29-01-06 12:58

> [...]

eller
> er du blot en stakkels dumrian i dette spil?

Er det sådan det mest fornuftige du kan sige om, at en folk forskruede
imamer rejser ud og spreder løgne om Danmark, forsøger på at ødelægge
dansk erhvervsliv og uden videre frit kan vende tilbage hertil og mæske
sig i den danske velfærdsstat.

Synes du ikke, at de skulle tage og foretage sig noget fornuftigt og se
at komme videre i deres udvikling som mennesker og f.eks. se at få
lettet bagdelen og gå i gang med at opbygge det samme velfærd i deres
egne lande.

PS. Se også Naser Khaders store artikel i Søndagsavisen.

Ruth

Fra : Egon Stich

Dato : 29-01-06 13:04

> [...]
> hva'? - får du det bedre med dig selv at du kan lukke det nonsens ud eller
> er du blot en stakkels dumrian i dette spil?

Spørgsmålet er, hvem der er de egentlige dumrianer.
Vel er der nogen, der går over stregen.
Men:
Prøv at tænke lidt over, at det vi ser nu, jo blot er en naturlig følge af
dumrianers optræden og udsagn.
Exempelvis kan det da ikke undre, at imamer bliver understøttet i deres
opfattelse af, at deres felttog kan lykkes.
Genlæs tråden om skolebespisning.
Der så vi såkaldte elitære mennesker forsvare muslimers opfattelse af, hvad
mennesker spiser.

Ikke underligt, at de ,mener at have en vindersag.
En opfattelse, de er blevet bibragt af dele af akademikerbyrden.

ES

Fra : PerX ...

Dato : 30-01-06 02:09

In article <jssot1d2g8sduf3idlchi6qk5pdeboaqj0@4ax.com>,
b__nice@hotmail.com says...
> Den mand er efterhånden nået ret højt op på min "Du irriterer
> mig"-liste.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/01/29/025140.htm?rss=true

Gad vide om han ikke snart skal lære Dansk.

Fra : hanzen

Dato : 30-01-06 13:37

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <jssot1d2g8sduf3idlchi6qk5pdeboaqj0@4ax.com>,
> b__nice@hotmail.com says...

> Gad vide om han ikke snart skal lære Dansk.

Det er der vist ikke grund til.
Send ham hjem tiul Muhamedanien
--
hilzen