Årets Steppeulv
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-01-06 05:51

Blev...

Årets Musiker: Tue Track
Årets Livenavn: Kashmir
Årets Producer: Nikolaj Nørlund
Årets Vokalist: L.O.C.
Årets Tekstforfatter: Jens Unmack
Årets Initiativ: "Den nye sangskat - 175 sange efter 1965"
Årets Håb: Volbeat
Årets Sang: Bikstok Røgsystem (feat. Erik Clausen): "Fabrik"
Årets Komponist: Mew
Årets Orkester: Bikstok Røgsystem
Pionér-Prisen: Kliché
Årets Album: Mew: "Mew and the Glass Handed Kites"

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-01-06 12:43

> Årets Vokalist: L.O.C.

.... det må da være en spøg, det kan da ikke tages alvorligt...
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jacob E.

Dato : 29-01-06 12:47

sniper_Nolight wrote:

> ... det må da være en spøg, det kan da ikke tages alvorligt...

Ligesom dette: Årets Sang: Bikstok Røgsystem (feat. Erik Clausen): "Fabrik"

Man undres...

/Jacob E.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-01-06 13:33

> Man undres...

ja

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-06 15:07

Et bud kunne være "De første kærester på månen" - et blandt mange

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Morten Steen

Dato : 29-01-06 17:19

> Et bud kunne være "De første kærester på månen" - et blandt mange

Du mener den som lyder som ALT andet TV2 har lavet de sidste 25 år?

Morten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-01-06 17:55

> Du mener den som lyder som ALT andet TV2 har lavet de sidste 25 år?

enig

at de kan nomineres til så mange priser i så mange shows er ufatteligt

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-01-06 18:27

Morten Steen wrote:

> Du mener den som lyder som ALT andet TV2 har lavet de sidste 25 år?

Skal vi nu ikke lige? TV-2s bagkatalog er faktisk ret alsidigt. Det er
umiskendeligt TV-2, men de har ikke kun lavet sang i én stilart. Og
desuden: Hvorfor skal det lyde anderledes hvis det er godt?

/David

Fra : Jacob E.

Dato : 29-01-06 18:49

David Rasmussen skrev bl.a.:
> desuden: Hvorfor skal det lyde anderledes hvis det er godt?

....som d'herrer Mike Stock, Matt Aitken & Pete Waterman også sagde i
80'erne...

/Jacob E.

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-01-06 20:33

Jacob E. wrote:

> ...som d'herrer Mike Stock, Matt Aitken & Pete Waterman også sagde i
> 80'erne...

Men det var jo ikke godt...

/David

Fra : Jacob E.

Dato : 29-01-06 23:31

David Rasmussen wrote:

> Men det var jo ikke godt...

Du glemmer det meget vigtige: "synes jeg...". Heller ikke alle synes, at
TV-2 er godt.

/Jacob E.

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-01-06 23:56

Jacob E. wrote:

> Du glemmer det meget vigtige: "synes jeg...". Heller ikke alle synes, at
> TV-2 er godt.

Hvis man ikke synes TV-2 er godt, så er det helt fint. Men jeg kan ikke
se hvad argumentet "Du mener den som lyder som ALT andet TV2 har lavet
de sidste 25 år?" har med at gøre om det er god musik eller om det skal
nomineres.

Bevares, godt nyt er da godt, jeg har selv masser af forskellige genrer
i min ret store samling, både nyt og gammelt, mainstream og det
modsatte, men hvis jeg kunne få 10 plader mere som bare lød som "alt
andet Beatles" eller "alt andet Pink Floyd" så ville jeg da meget gerne
det, uanset om det så er nyskabende eller ej, bare jeg synes det er godt.

/David

Fra : rosenauer.dk

Dato : 30-01-06 19:58

Det var absolut et fint arrangement - med gode liveperformances ... jeg har
lagt fotos derfra online på http://rosenauer.dk, kritik modtages gerne..

/Martin

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 31-01-06 00:04

rosenauer.dk skrev:
> Det var absolut et fint arrangement - med gode liveperformances ...

At de stadig ikke er på radio eller tv kan undre.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 31-01-06 08:20

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in message

> At de stadig ikke er på radio eller tv kan undre.

Så absolut, så absolut .. men det gode ved Steppeulven (i alt fald for
publikum, og i mine øjne) er at det er så laid back på en eller anden måde.
Det er en total kontrast til DMA - der er absolut intet "smart" over det.
Tilsvarende oser det også af at der ikke er noget kommercielt (ingen
pladebranche der lever af den PR DMA giver) over det - og man kunne
forrestille sig at det er derfor der i hvertfald ikke er TV-dækning.
Radiodækningen er jo så selvsagt en anden sag..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-06 15:59

> Det var absolut et fint arrangement - med gode liveperformances ... jeg
> har lagt fotos derfra online på http://rosenauer.dk, kritik modtages
> gerne..

Flotte billeder!
Meget skarpe.
Billede 3 af Magtens Korridorer (Hele bandet) er godt nok flot - MK er det
bedste band simpelthen.
Har du billedet i høj opløsning og hvad skal der til for at du vil dele? -
ville meget gerne havde det som wallpaper

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-06 16:08

> lagt fotos derfra online på http://rosenauer.dk, kritik modtages gerne..

jeg tog mig iøvrigt den frihed at linke til din side, nærmere betegnet
Magtens Korridorer billederne, i gæstebogen på MKs egen hjemmeside - håber
det er 10-4?

Fra : rosenauer.dk

Dato : 31-01-06 20:03

> jeg tog mig iøvrigt den frihed at linke til din side, nærmere betegnet
> Magtens Korridorer billederne, i gæstebogen på MKs egen hjemmeside - håber
> det er 10-4?

Selvfølgelig :).... hop på http://rosenauer.dk , skriv via 'contact', så jeg
har din emailadresse, så finder jeg lige ud af noget med fotoet af Johan..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 03-02-06 19:51

On Sun, 29 Jan 2006 05:51:20 +0100, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote

Jeg har omsider også fået lidt billeder op på
http://foto.jacobdinesen.net af det fine arrangement hvor Volbeat
omsider fik lidt opmærksomhed fra en lidt bredere masse...

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/