WOL / CC's CISCO router
Fra : Frans Meyer

Dato : 13-06-01 16:52

Hej!

Er det muligt på 670'en (eller hvad man får..idag?) at slå NAT fra - fordi
man vil NAT'e i en seperat box?

mvh
Frans

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-06-01 07:51

"Frans Meyer" <frans@pc.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Er det muligt på 670'en (eller hvad man får..idag?) at slå NAT fra - fordi
> man vil NAT'e i en seperat box?

Yeap, men så kan den udfrakommende trafik ikke komme nogen vegne, og dermed
dropper routeren pakkerne.

--
Bjarke Andersen

Fra : Morten Boysen

Dato : 14-06-01 12:39

> [...]
> Hej!
>
> Er det muligt på 670'en (eller hvad man får..idag?) at slå NAT fra -

Nej.

--
Morten Boysen

Fra : Arild Ehrenskjöld

Dato : 14-06-01 23:53

On Wed, 13 Jun 2001 17:51:33 +0200, "Frans Meyer" <frans@pc.dk> wrote:

>Er det muligt på 670'en (eller hvad man får..idag?) at slå NAT fra - fordi
>man vil NAT'e i en seperat box?

Ja. Man kan forwarde al trafik til en maskine på indersiden, og få den
til at håndtere NAT til resten. Det er absolut ikke en køn løsning, da
man reelt får "oversat" trafikken i to led.

Der er en anden mulighed, hvis man er Cybercity kunde, og det er at
bestille 4 IP adresser, og få et routet net. Det koster 100,- ekskl.
moms pr måned. Ring evt. ind og snak med Cybercity kundeservice.

Jeg har ikke hørt om et lignende produkt fra WOL.
--
Best regards,
Arild Ehrenskjöld

Fra : David P. Hansen

Dato : 14-06-01 20:06

> Jeg har ikke hørt om et lignende produkt fra WOL.

Du kan ansøge om flere externe IP'er (dette gøres med en ansøgning til
RIPE, igennem Tiscali (World Online)).

Jeg mener at huske at det koster et engangsbeløb på 500,- kr. - men du
må ikke hænge mig op på det.

/david