css.Opera og background-image
Fra : Christian Bach Ander~

Dato : 29-01-06 01:38

Er det kun mig der har problemer med Opera og background-image?

http://www.tranehoej.dk/test.html

http://www.tranehoej.dk/email.css

Hilsen Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 29-01-06 03:15

Christian Bach Andersen <spam@tranehoej.dk> writes:

> Er det kun mig der har problemer med Opera og background-image?
>
> http://www.tranehoej.dk/test.html

Hvad er problemet?
Jeg gætter på at det er placeringen. Det er bare det at dit body-element
ikke er særlig højt. Det kan du se hvis du tilføjer CSS-reglen:
html {background: blue;}
Så kan du se at baggrundsbilledet faktisk er centreret i forhold til
body.

Prøv at lege med min-height på body- og html-elementerne.

/L

Fra : Christian Bach Ander~

Dato : 31-01-06 22:40

> Prøv at lege med min-height på body- og html-elementerne.
>
> /L

jammen det var jo logik for perle høns,
tak skal du ha der gik et lys op for mig