MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Powerpoint problem
Fra : Erik

Dato : 28-01-06 17:25

Hejsa NG

Jeg har fået et underligt "Powerpoint" problem på halsen Hver gang, at
jeg klikker på en "Powerpoint" fil. Så se, at den åbner i proces linien, men
ellers sker der ikke noget....
Har prøvet og geninstaller office pakke. Dog uden held.

Hvad er der galt og hvordan kommer jeg videre?

På forhånd tak
Erik

Ps! Der er tjekket for virus.

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-06 21:59

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men ellers sker der ikke noget....
> Har prøvet og geninstaller office pakke. Dog uden held.
>
> Hvad er der galt og hvordan kommer jeg videre?

Har du prøvet at klikke på PowerPoint på proceslinien for at se om du kan
komme i gang den vej?
Har du prøvet trykke alt-knappen nede mens du trykker på tabulatorknappen
for at se om du kan komme i gang den vej?

Hvis det lykkes på den måde kunne det se ud som at PowerPoint lukker op i
minimeret tilstand når du lukker programmet op ved hjælp af en
PowerPoint-fil.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Erik

Dato : 28-01-06 22:17

> [...]
>
> Hvis det lykkes på den måde kunne det se ud som at PowerPoint lukker op i
> minimeret tilstand når du lukker programmet op ved hjælp af en

Begge dele er prøvet uden held

/Erik

Fra : Nørd

Dato : 29-01-06 00:01

> Begge dele er prøvet uden held

Prøv at Download PowerPoint-Playeren her hos Microsoft
og install den.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=428d
5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-06 00:30

Nørd skrev:

Blot til orientering, en nørd bør holde sin Windows opdateret

Hvis du opdaterede din OE til en nyere version, så vil du kunne
sende lange links uden at de knækker og i tilgift få lukket en
del sikkerhedshuller.

Din version er vel tre år gammel eller deromkring.

>http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=428d
> [...]

så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Nørd

Dato : 29-01-06 00:46

Fra : N/A

Dato : 29-01-06 01:48

Fra : -=JF=- priv

Dato : 29-01-06 01:48

"Nørd" <Nørd@c.com> skrev i en meddelelse

> Giv mig lige et link til den sidste nye.

Min ikke at du kan bruge
http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da

Fra : Nørd

Dato : 29-01-06 02:18

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> "Nørd" <Nørd@c.com> skrev i en meddelelse

> Min ikke at du kan bruge
> http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da

Mange Tak -=JF=-

Har install sp1, men har ellers slået alle tjenester fra, næsten
samt lukket alle porte, jeg får knopper af alle de update, hi

Fra : Ole C

Dato : 29-01-06 09:59

Nørd skrev blandt andet:

> Har install sp1, men har ellers slået alle tjenester fra, næsten
> samt lukket alle porte, jeg får knopper af alle de update, hi

Knopper er for ingenting at regne sammenlignet med det du risikerer ved at
undlade at holde dit system opdateret.......

--
vh
Ole C

Fra : Nørd

Dato : 29-01-06 12:53

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:43dc83e6$0$15786$14726298@news.sunsite.dk...

> Knopper er for ingenting at regne sammenlignet med det du risikerer ved at
> undlade at holde dit system opdateret.......

Hi, Ole

Du var ventet med en lille dumsmart bemærkning.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 29-01-06 20:22

Nørd wrote:

> Du var ventet med en lille dumsmart bemærkning.

Forklar mig lige, hvad dumsmart der er ved Oles bemærkning

mvh
Henning

Fra : Nørd

Dato : 29-01-06 12:47

> [...]
>
> Hvis du opdaterede din OE til en nyere version, så vil du kunne
> sende lange links uden at de knækker og i tilgift få lukket en

Hej Knud.

Det med at links knækker er et spørgsmål om instilling, hvor mange karaktere
du vil bruge, inden den skal ombryde.

Så ved du det. Hi

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-06 15:35

Nørd skrev:

>Det med at links knækker er et spørgsmål om instilling, hvor mange karaktere
>du vil bruge, inden den skal ombryde.

Nej (og ja).

I den version (1106) og tidl. versioner, du bruger kan man undgå
at lange links knækker ved enten,

at sætte max. injelængde op (og dermed skulle lave manuelt
linjeskift for at brødtekst ikke skal blive for lange).

eller

at ændre længden på tilladte links i registreringsdatabasen

Opdaterer man derimod til ver. 1123 eller nyere, så undgår man at
skulle bruge disse fixfaxerier.

De kan finde ud af at skrive lange links uden at de knækker og
uden at man skal lave manuelt linjeskift.

At du samtidig så får lukket en masse sikkerhedshuller og andre
forbedringer (som at kunne indsætte korrekt signatur og meget
andet) er da kun et +.
så ryger du på min ignoreringsliste.