Hahaha - tåbelige muslimer vs. JP
Fra : Ralph

Dato : 27-01-06 22:01

De er vel nok dumme de der muslimer, det var jo bare nedgørende tegninger af
meget religiøse folks profet.

Ha Ha så kan de lære det, VI har ytringsfrihed, og religionsfrihed heroppe i
frelste DANMARK.

Se nu perspektivet, en provinsavis´s ret til at genere 1 milliard muslimer,
selvfølgelig skal avisen da stå fast, det drejer sig jo kun små firmaers
markeder i de muslimske lande, små firmaer som B&O, Arla, Grundfos,
Cheminova, Mærsk og andre småfirmaer

Ha Ha, vores store leder vil ikke knægte ytringsfriheden - her i DANMARK har
vi ret til at sige hvad vi vil, statsministeren skal IKKE blande sig, hvor
herre bevares vi snakker jo højest om 50.000 arbejdspladser, skulle vi
nedlade os til et enkelt undskyld for så få arbejdspladser, vi MANGLER jo
nærmest arbejdere rundt omkring i landet, så skal s´gu ikke komme HER med
deres tåbelige boycot.

Skattestop de næste par år, med 50.000 flere arbejdsløse? Næppe.

Til orientering var dette indlæg ironisk - bare en oplysning til DF-vælgere.

--
venligst
Ralph

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-01-06 22:05

> Til orientering var dette indlæg ironisk - bare en oplysning til
> DF-vælgere.

Første kapitel i lærebog om ironi for børnehaveklasser: Har du behov for at
fortælle, du er ironisk, er du for dum til at bruge ironi.

Du er vist ikke den skarpeste kniv i skuffen, vel Ralph?

Forøvrigt: Dette indlæg er ikke ironisk.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Ralph

Dato : 27-01-06 22:51

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du er vist ikke den skarpeste kniv i skuffen, vel Ralph?

Næh, er DET et argument for at deltage i denne gruppe?
HVIS det er, så sker her næppe meget i fremtiden.

> Forøvrigt: Dette indlæg er ikke ironisk.

Nej sg´u da, men det regner jeg med at der er mange DF´ere der tror (og det
var netop disse bemærkningen var rettet mod).
Iøvrigt tror jeg at du - Jens Bruun - er en af de hurtigste knallerter på
DF-havnen(mindst 10 km/t).

--
venligst
Ralph

Fra : Henri Gath

Dato : 27-01-06 22:30

> [...]
>
> Skattestop de næste par år, med 50.000 flere arbejdsløse? Næppe.
>
> Til orientering var dette indlæg ironisk - bare en oplysning til

Din skide halalidiot og dhimmi.....selv din gamle mor eller din hustru ville
du jo sælge.....luderkarl!

Fra : Peter Bang

Dato : 27-01-06 22:41

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

>"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

.... endnu en velforløbet fredagsbar, Henri?

Fra : Henri Gath

Dato : 28-01-06 00:06

"Peter Bang (slet CMCV5)" <peterbang@CMCV5privat.dk> skrev i en meddelelse

> ... endnu en velforløbet fredagsbar, Henri?

Jaja, prøv du bare at tale dig udenom det faktum, at du er og bliver en
ussel luderkarl, der er til fals for den højestbydende....

Fra : Peter Bang

Dato : 28-01-06 00:15

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

> [...]

.... tale mig udenom :)))

Dine fredagsudbrud er fantastiske.

Fra : Ralph

Dato : 27-01-06 22:59

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Din skide halalidiot og dhimmi.....selv din gamle mor eller din hustru
> ville du jo sælge.....luderkarl!

Har desværre ikke tid til at svare dig, skal ind og klippe mine næsehår,
eller se Queen på DR2, et eller andet SKAL jeg ihvert tilfælde.

--
venligst
Ralph

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 28-01-06 00:08

Ralph skrev:

> Har desværre ikke tid til at svare dig, skal ind og klippe mine næsehår,
> eller se Queen på DR2, et eller andet SKAL jeg ihvert tilfælde.

Tak!
Havde det ikke været for dig og ovenstående bemærkning (selvom jeg lidt
fornemmer det ikke blev nævnt for noget positivt?), havde jeg ikke anet
at der blev sendt noget om Queen - En katastrofe for en Queenie som mig

--
Mvh. Jan

www.biotopia.dk
Diskussionsforum for biseksuelle og -nysgerrige

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 28-01-06 00:16

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Din skide halalidiot og dhimmi.....selv din gamle mor eller din hustru
> ville du jo sælge.....luderkarl!

og du hoppede lige i med samled eben og det hele.

det er sgu da utroligt som dig og Tim totalt mangler evnen til at læse og
forstå en ellers ret simpelt tekst.

har I en psykiatrisk dianogse??

ellers så harjeg et par bud på et par stykker som I uden det store besvær
ville kunne få

Peter

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 27-01-06 22:29

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> writes:

> [...]
> kun små firmaers markeder i de muslimske lande, små firmaer som B&O,
> Arla, Grundfos, Cheminova, Mærsk og andre småfirmaer

Du giver mig lyst til at perspektivere over Brent Spar, Fransk rødvin
og sælskind fra Grønland. I alle tilfælde taler vi om boycott, der
mere har haft til formål at profilere initiativtageren, end at ændre
på tingenes tilstand.

Den slags sker, og det er noget man er nødt til at komme videre fra.

> [...]
> få arbejdspladser, vi MANGLER jo nærmest arbejdere rundt omkring i
> landet, så skal s´gu ikke komme HER med deres tåbelige boycot.

Den danske eksport til Saudi-Arabien er så ufattelig lille i det
store billede at det tangerter hysteri at opkaste det til en national
katastrofe. Det er iøvrigt pudsigt at der er er et forholdsvist stort
overlap mellem den gruppe politikere der gør dette til en katastrofe
og den gruppe politikere der hidtil har haft travlt med at fortælle at
dansk landbrugs bidrag til den samlede eksport er så lille at man
sagtens kan klare sig uden. Befinder du dig også i begge grupper?

> Skattestop de næste par år, med 50.000 flere arbejdsløse? Næppe.
>
> Til orientering var dette indlæg ironisk - bare en oplysning til DF-vælgere.

NÃ¥? Jeg opfattede det mere som et udtryk for manglende evne til at
afkoble massehysteriet.

//Wegge

Fra : Ralph

Dato : 27-01-06 22:57

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> writes:
>
> Den danske eksport til Saudi-Arabien er så ufattelig lille i det
> store billede at det tangerter hysteri at opkaste det til en national
> katastrofe.

jada, en MEGET lille del, Arla´s små 3 milliarders eksport til muslimske
lande, + de andre småfirmaer, hvad betyder det?

> Nå? Jeg opfattede det mere som et udtryk for manglende evne til at
> afkoble massehysteriet.

Massehysteri betyder meget når vi snakker om 1 milliard muslimer, men hva´
fa´en de er jo bare jallaere - med en fandens masse oliedollars - who cares?

--
venligst
Ralph

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 27-01-06 23:06

> [...]

> jada, en MEGET lille del, Arla´s små 3 milliarders eksport til
> muslimske lande, + de andre småfirmaer, hvad betyder det?

Som sagt, meget lidt. For privatmand er det et imponerende højt
beløb, men det er altså stadig småpenge i det samlede billede. For nu
at sætte tingene i perspektiv, så er min personlige andel af den
danske eksport på en 2-3 millioner kroner om året, så det er altså ret
begrænset hvor mange stillinger det egentlig handler om.

Noget helt andet er at Orientering på P1 lige nu taler om "hundreder
af millioner korner".

> Massehysteri betyder meget når vi snakker om 1 milliard muslimer,
> men hva´ fa´en de er jo bare jallaere - med en fandens masse
> oliedollars - who cares?

Nej, 1 milliard er småpenge. At du ikke kan sætte det beløb ind i
rette perspektiv viser desværre at du er hoppet med på massehysteriet.

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-01-06 09:59

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Massehysteri betyder meget når vi snakker om 1 milliard muslimer, men hva´
> fa´en de er jo bare jallaere - med en fandens masse oliedollars - who

Det er jo kun araberne, der er "rige", og alle de arabiske lande tilsammen
har en BNP som er mindre end Spaniens.

Og der er nu 1,44 mia muslimer i verden, iflg pålidelig kilde.

Fra : Kim2000

Dato : 27-01-06 22:39

> [...]
>
> Skattestop de næste par år, med 50.000 flere arbejdsløse? Næppe.
>
> Til orientering var dette indlæg ironisk - bare en oplysning til

Så med andre ord, så mener du vi skal gå på kompromis med ytringsfriheden og
vores grundlovssikrede rettigheder. Du mener endda åbenbart at regeringen
skal blande sig i sagen, har du nogensinde hørt om magtens 3-deling, så det
er sådanset ligegyldigt om statsministeren vil blande sig, han kan ikke.
Muslimerne, dvs. de tosser der har et problem, kan anlægge en sag ved
domstolen, hvis de er utilfredse.

Fra : Mark Jensen

Dato : 27-01-06 23:12

On Fri, 27 Jan 2006 22:38:42 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

> [...]
>er sådanset ligegyldigt om statsministeren vil blande sig, han kan ikke.
>Muslimerne, dvs. de tosser der har et problem, kan anlægge en sag ved

Præcis.
Det er mig en ufattelig gåde at der er nogen der kan stille sig på
siden af et diktatorisk islamistisk kvindeundertrykkende samfund, der
tydeligvis ikke fatter et klap af ytringsfrihed.

Fuck da, hvis det så skulle koste nogle millarder at stå fast. Det er
trods alt den frihed vi alle nyder når vi sidder her og skriver, vores
mange uenigheder til trods.

Fra : Henri Gath

Dato : 28-01-06 00:02

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> siden af et diktatorisk islamistisk kvindeundertrykkende samfund, der
> tydeligvis ikke fatter et klap af ytringsfrihed.

Det er der desværre masser af dhimmier, der vil .....se bare nogle af
skribenterne i denne gruppe

Fra : HrSvendsen

Dato : 28-01-06 00:13

Ralph wrote:
> De er vel nok dumme de der muslimer, det var jo bare nedgørende
> tegninger af meget religiøse folks profet.

Hvordan nedgørende? Har du set tegningerne?

> Ha Ha så kan de lære det, VI har ytringsfrihed, og religionsfrihed
> heroppe i frelste DANMARK.

Meningen var vist at nogen skulle lære, de ikke kunne knægte ytringsfriheden
med deres dødstrusler. Kan vi gå ud fra, at dette aldrig er gået op for dig
før?

Fra : Pjensen73

Dato : 28-01-06 00:39

> [...]
>
> Skattestop de næste par år, med 50.000 flere arbejdsløse? Næppe.
>
> Til orientering var dette indlæg ironisk - bare en oplysning til DF-vælgere.

Og så skide værre med den danske ytrings og pressefrihed, er det det du
mener.
Skal vi virkelig sætte ytringsfriheden ud af drift, bare for at Arla
kan få nogle ekstra skillinger ved at sælge mælk til diktatoriske
lande?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-01-06 03:30

Ralph skrev:
> De er vel nok dumme de der muslimer, det var jo bare nedgørende tegninger af
> meget religiøse folks profet.

Sikkert, men han er altså alligevel ikke en person jeg som kristen under
nogen omstændighed kan anse som værende "profet" ifølge MIN personlige,
religiøse overbevisning: Deri består da også noget af det for mig at se
alleruhyggeligste, nemlig hvordan medierne i vestlige lande med
kristen kulturhistorie og - i hvert fald officielt-statistisk -
overvejende kristent befolkningsflertal, tilsyneladende gennem mere
eller mindre bevidst "Orwellsk nysprog" vil pådutte os ikke-muslimer at
skulle betragte en notorisk voldspsykopat som "profet" i og med at
Muhammed altså i udgangspunktet måtte tillægges med denne ophøjede,
religiøse hæderstitel _blandt muslimer_.

Vi mangler jo næsten bare de traditionelle islamiske - og ud fra mandens
egne klare og evidente historiske selvbevidnede storhedsvanvittige
forestillinger om at være _skånselsløs helligkriger par excellence_ at
bedømme direkte perverse! - "...og fred være med ham"-besværgelser for
ligefrem at sætte kronen på værket?

Man føler sig næsten hensat til Nordkorea, hvor Kim Jung Il konsekvent
af sin egen propaganda omtales med ligefremme religiøse termer som en
anden vederstyggelig afgud, hvilket man altså bare ikke som demokratisk
vesterlænding på nogen måde kan tage det mindste alvorligt, men derimod
snarere må finde stærkt kvalmefremkaldende?

Til sammenligning har vi kristne da i det mindste en udmærket ydmyg
tradition for fuldt ud at acceptere at Jesus, som blandt kristne kaldes
ved hæderstitlen "Kristus" (det græske ord for det jødiske "Messias", da
NT er skrevet på græsk) omtales historisk objektivt og
religiøst-neutralt som "Jesus af Nazareth" af folk, som af hver deres
respektive, individuelle trosårsager bare IKKE betragter ham som som
værende "Kristus"-titlen værdig: Okay, de opfatter ham så ikke lige som
DERES Frelser, hvorfor man i en selvindlysende selvfølgelig respekt for
DERES trosfrihed anvender denne nøgterne og neutrale, historiske betegnelse!

Af samme årsag har jeg efterhånden lyst til at spørge bevidst
provokerende, hver gang een eller anden halal-fladpande for fremtiden i
sin strålende religionsubevidste naivitet skulle komme for skade at
omtale Islams grundlægger og frontfigur som "PROFETEN Muhammed": "Æh,
undskyld, HVEM siger du? 'Profet', siger du? Er det ikke - om noget - en
personlig trossag, hvorvidt han egentlig overhovedet kan kaldes 'profet'?"

Anders Peter Johnsen

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-01-06 10:05

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> HVEM siger du? 'Profet', siger du? Er det ikke - om noget - en personlig
> trossag, hvorvidt han egentlig overhovedet kan kaldes 'profet'?"

Nu er der jo 100.000 millioner mennesker på jorden som hedder Muhammed, så
hvis det er ham den mest kendte man skriver om, så skal det jo vises på en
eller anden måde.

Iøvrigt har der - iflg muslimerne - været ialt 125.000 profeter i historien,
Adam var den allerførste, og Mu var den allersidste sagde han selv.

Fra : Egon Stich

Dato : 28-01-06 15:30

meddelelse news:43dad726$0$46991$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> personlig trossag, hvorvidt han egentlig overhovedet kan kaldes 'profet'?"

Profet?
Der er ganske enkelt tale om antikrist i egen person.

Mat. 4-3
Så blev Jesus af Ånden ført ud i ørkenen for at fristes af Djævelen. v2 Og
da han havde fastet i fyrre dage og fyrre nætter, led han til sidst sult. v3
Og fristeren kom og sagde til ham: »Hvis du er Guds søn, så sig, at stenene
her skal blive til brød.« v4 Men han svarede: »Der står skrevet: >Mennesket
skal ikke leve af brød alene, men af hvert ord, der udgår af Guds mund.< «
v5 Da tog Djævelen ham med til den hellige by, stillede ham på templets
tinde v6 og sagde til ham: »Hvis du er Guds søn, så styrt dig ned. For der
står skrevet:
Han vil give sine engle befaling,
og de skal bære dig på hænder,
så du ikke støder din fod på nogen sten.«
v7 Jesus sagde til ham: »Der står også skrevet: >Du må ikke udæske Herren
din Gud.< « v8 Igen tog Djævelen ham med sig, denne gang til et meget højt
bjerg, og viste ham alle verdens riger og deres herlighed v9 og sagde til
ham: »Alt dette vil jeg give dig, hvis du vil kaste dig ned og tilbede
mig.« v10 Da svarede Jesus ham: »Vig bort, Satan! For der står skrevet: >Du
skal tilbede Herren din Gud og tjene ham alene.< « v11 Da forlod Djævelen
ham, og se, der kom engle og sørgede for ham.

Joh.1.7
For der er gået mange bedragere ud i verden; det er dem, der ikke bekender,
at Jesus er Kristus, kommet i kød. Det er bedrageren og Antikrist.

MVH
Egon

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-01-06 19:17

Egon Stich skrev:
> [...]
>

> Profet?
> Der er ganske enkelt tale om antikrist i egen person.

Jeg må desværre personligt erklære mig fulstændigt enig i din - omend
trosbaserede - opfattelse: Manden får jo nærmest andre berygtede
massemorder-diktatorer (såsom f.eks. Djengis Khan, Stalin og Hitler) til
at fremstå som harmløse hyggeonkler, når han virkelig ruller sig ud i
sit perfide psykopatiske storhedsvanvid...

Anders Peter Johnsen

Fra : Egon Stich

Dato : 28-01-06 20:20

meddelelse news:43dbb4fd$0$47019$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> at fremstå som harmløse hyggeonkler, når han virkelig ruller sig ud i
> sit perfide psykopatiske storhedsvanvid...

Det er det jeg siger.
Antikrist. Omtalt adskillige steder i bibelen.
Denne skal man sandelig ikke kimse af.

MVH
Egon

Fra : Snurrberget

Dato : 28-01-06 04:36

Ralph wrote:

> Til orientering var dette indlæg ironisk - bare en oplysning til DF-vælgere.

Tjahh... dont feed the troll...

- cep